Magiska online-sandlådan Citadel: Forged with Fire utannonserad – se en första trailer

Robot
Magiska online-sandlådan Citadel: Forged with Fire utannonserad – se en första trailer

Flyg på en kvast och skjut eldbollar på drakar.

#citadel-forged-with-fire, #nyhetstips


Medlem

Ser ju faktiskt jäkligt mysigt ut. Förutsatt att detta inte följer den oändliga utvecklingsfasen som early access-spel brukar lyckas med har detta verkligen potential!

Medlem

Klarar verkligen inte av deras själlösa spel. Allting hackar fram och ser så himla stelt ut. (kolla när dom börjar flyga från sprintsom stålmannen)

Medlem

Ser fruktansvärt tråkigt ut. Tråkig värld och stelt.

Medlem

Böjd att hålla med tidigare talare, världen ser rätt död ut tyvärr. En del Harry Potter, en del Skyrim och blanda det sen med en portion fantasy mmo/sandlåda, räcker det för att locka tillräckligt mycket spelare idag? Förutom animationerna och grafiken som ibland ser ut att ha 10+ år på nacken, så ser världen rätt mysig ut och det rycket lite i spelnerven, men då kommer nästa problem som sandlådespel ofta dras med, nämligen att världen i sig tyvärr verkar vara totalt livlös. Ämnar man göra ett bra spel i den här genren, så får man verkligen se till att fylla den bredden med roliga leksaker också.

Får se vart detta slutar.

Medlem

Ännu mer Early Access åt PC folket. Trevligt att vi kan hjälpa till.....


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Var det inte något everquest spel som också skulle vara lite utav ett sandlåd spel men failade totallt innan det ens kom ut ur beta?

Medlem

Med dom utvecklarna är det ett säkert kort att bortse från denna produkt.

Medlem

Grafiskt såg det inte så pjåkigt ut, animation såg lika stelt ut som ett Elder Scrolls spel (kan bortse från det om resten av spelet är grymt bra). Dock tycker jag trailern var lite halvkass, den sa inte så mycket. Vad går spelet ut på? Vad kan man göra? (Förutom att strida, kasta magi och bygga slott). Får väl läsa lite om vad man kan göra i spelet tror jag men text säger inte mycket, vill se innan jag tror på att det finns i spelet. Men nog såg spelets värld en aning död ut.

Inaktiv

Nej tack. Tror jag köper Tobbes Trolleri: Partytrick 3 istället.

Medlem
Skrivet av warmerspy:

Var det inte något everquest spel som också skulle vara lite utav ett sandlåd spel men failade totallt innan det ens kom ut ur beta?

Du menar Everquest: Next. Det lades ner för att de inte ansåg formatet lyckat eller speciellt roligt att spela, sas det.

1
Skriv svar