Hej, letar en svensk eller skandinavisk guild i ESO

Medlem
Hej, letar en svensk eller skandinavisk guild i ESO

Som titeln säger, jag letar efter en svensk guild, om det finns nån social guild, inte intresserad av att köra trails så fort man kan, utan ett svenskt eso umgänge, helt enkelt, jag har ju, tror jag..12 karaktärer, gjort allt utom dungeons/trials, på min main, och det skulle vara bra med en guild där man slipper frågor om man kan komma och "hjälpa till" i dungeons, osv...

Finns det en guild med gamla gamers kanske? vi som hör bara vad vi vill, och guildchattar för mycket på helgerna...

Jag är med i en bra guild, internationell, men den halkade jag bara in i, på ett bananskal, efter jag joinat min andra tradingguild...som slängde ut mig när jag var inaktiv, det förstår jag ju.

Jag spelar mest solo, tydligen duktig på att hjälpa andra, speciellt när dom levlar, sen gillar jag pvp, även om jag suger getpung där.

Har 2 vampyrer, och kan säga om ni läst er till att "åtminstone ha en fire resist på ett jewelry", då är ni lurade, springer i vampire 4 ständigt.

Kan crafta allt, traitmässigt.

Söker en social svensk eller skandinavisk guild, så man blir några fler på samma dygnsrytm, (ja, vi har folk som bara är vaken på nätterna) så jag vill ha normalt folk, någorlunda normal dygnsrytm, inte rädda för cyrodiil, och som skiter fullständigt i trials och sånt skit, menar alltså att det inte blir spammat varje minut att nån letar folk för en trial, snackar vi ihop oss, såklart vi kan köra, men vill inte ha spam varje dag.

Medlem

Friskyttarna har en ESO sektion, jag vet inte hur aktiv den är. Se om du kan chatta lite med någon ledare där först så du får en uppfattning om dem.
http://friskyttarna.eu/forum/rekrytering-teso/

Medlem

Skickat en ansökan

1
Skriv svar