German or Else – rolig gameshow för hela familjen i Wolfenstein II: The New Colossus

Robot
German or Else – rolig gameshow för hela familjen i Wolfenstein II: The New Colossus
Medlem

Dags för mig att lira klart Wolfenstein: The New Order. Fastnade på en bana där jag ska ta kol på en stor robot men lyckades inte. Lades på hyllan efter det. Kanske ska kolla upp nån walkthrough. Har ju även Wolfenstein: The Old Blood att spela efter det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Dags för mig att lira klart Wolfenstein: The New Order. Fastnade på en bana där jag ska ta kol på en stor robot men lyckades inte. Lades på hyllan efter det. Kanske ska kolla upp nån walkthrough. Har ju även Wolfenstein: The Old Blood att spela efter det.

Ja den var lite besvärlig, blev att jag spelade spelet lite mer i smyga runt och lönnmörda efter det och det kändes lite fel i ett Wolfenstein-spel..

Medlem

Tyska när den är som bäst.

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

Dags för mig att lira klart Wolfenstein: The New Order. Fastnade på en bana där jag ska ta kol på en stor robot men lyckades inte. Lades på hyllan efter det. Kanske ska kolla upp nån walkthrough. Har ju även Wolfenstein: The Old Blood att spela efter det.

den som springer runt på golvet när du rusar runt på helikopter plattor? Han är relativt enkel

Inaktiv

Fastnade aldrig för Wolfenstein: The New Order för att det kändes för överdrivet och serietidningsaktigt. Gillade mer RTCW där man hade vapen som fanns på riktigt + lite experimentella sådana som Venom Gun och Tesla Gun.
Så fort man gick lös med en automatkarbin i varje hand på en robothund eller vad det nu var i New Order så visste jag att spelet inte var för mig.

Detta ser dock sjukt snyggt ut, snyggare än Doom, så lär prova det iaf.

Skrivet av anon_306295:

Fastnade aldrig för Wolfenstein: The New Order för att det kändes för överdrivet och serietidningsaktigt. Gillade mer RTCW där man hade vapen som fanns på riktigt + lite experimentella sådana som Venom Gun och Tesla Gun.
Så fort man gick lös med en automatkarbin i varje hand på en robothund eller vad det nu var i New Order så visste jag att spelet inte var för mig.

Detta ser dock sjukt snyggt ut, snyggare än Doom, så lär prova det iaf.

Känns nog lite som att om du inte gillade the new order så kommer nog detta inte passa dig heller då det verkar till stor del vara mer av samma med ännu mer överdrivna vapen och fiender.

Medlem

poor germans.

Medlem

Så jäkla taggad. The New Order kom från ingenstans och blåste skallen av mig. Har inte spelat ett så perfekt avvägt single-playerlir sedan HL2. Grafiken var fantastisk, musiken svintung och det faktum att det var svenskt fick hjärtat att svälla av stolthet.
Fantastiskt helt enkelt! <3

Har inte spelat The Old Blood än dock.

Medlem
Skrivet av w3tt3x:

Så jäkla taggad. The New Order kom från ingenstans och blåste skallen av mig. Har inte spelat ett så perfekt avvägt single-playerlir sedan HL2. Grafiken var fantastisk, musiken svintung och det faktum att det var svenskt fick hjärtat att svälla av stolthet.
Fantastiskt helt enkelt! <3

Har inte spelat The Old Blood än dock.

Har för mig att jag spelat old blood. Men kommer inte ihåg. Så många lir spel man provat haha

Medlem

The new order var grymt! Måste spela igenom igen innan jag kör detta. Old blood var bra men inte på samma nivå enligt mig. Värt att spela igenom om man gillade första spelet dock. 👍


signatur

Ducati Streetfighter 848

1
Skriv svar