Man At Arms tillverkar fullt fungerande Roadhog-krok

Robot
Man At Arms tillverkar fullt fungerande Roadhog-krok

Använder den sedan för att slå sönder saker. Förstås.

#man-at-arms, #overwatch


Medlem

Har Roadhogs krok någonsin varit fullt fungerande?

Medlem

Vissa saker gör sig bättre i spelvärlden 😊

Medlem

Dom har gjort ett par bra saker, dom är bra på sin grej, men ibland så gör dom konstiga beslut så att slutprodukten inte ser så jäkla vidare ut.
Bara kolla på deras DMC Vapen / Rebellion, ser riktigt dåligt ut om man jämför det mot t.ex. michaelcthulhu på youtube som gör mycket snyggare vapen
Han gjorde nyligen en ny version utav Rebellion.

https://www.youtube.com/watch?v=ll8P1hH2mxs


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Åhh, undrar vart Blizzard fick inspiration till den hjälten....

Nyskapande, som alltid


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

"Fullt fungerande". Det är en krok.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Är det bara jag eller verkar alla så negativt inställda i kommentarsfältet? Behöver vi en tävling med Prozac i vinstpotten?

Alltid varit glad för deras skapelser, även om vissa är mer udda än andra. Visst kan vissa saker och ting variera i kvalité men det är väl att förvänta sig, coolt ändå!

Medlem

bara jag som kollade hela klippet fast jag aldrig spelat overwatch? helt hypnotiserad av smide haha


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

Varför är alla så negativa? Hantverket är grymt och klippet mycket stimulerande att titta på. Missar jag något?

1
Skriv svar