De med kod kan förladda Destiny 2-betan ikväll

Robot
De med kod kan förladda Destiny 2-betan ikväll

Och pc-spelare kan länka sina Bungie-konton med Blizzard-konton.

#activision, #beta, #blizzard, #bungie, #destiny-2


Medlem

Kan faktiskt hända att jag testar den öppna. Min semester har börjat då så varför inte?

Avstängd

Det är självklart bara PC-versionen som är intressant.

Medlem

Inget kommer fungera dom första dagarna haha

Medlem

@Dalthor-san: För att hela din semester riskerar att konsumeras av Destiny 2-betan?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Självklart bara PS4 version som är intressant.

Medlem

Testa öppna betan på ps4 och sen blir det att spela på pc. Spelat destiny ganska mycket av och till.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

@Dalthor-san: För att hela din semester riskerar att konsumeras av Destiny 2-betan?

Haha det kan jag inte tänka mig att den kommer då betan inte är i 4 veckor. Jag menar bara att jag kan fokusera på den till skillnad på en vanlig vardag då det är så mycket annat att tänka på. Finns mycket annat roligt att spela igenom. Jag tänker inte köpa D2 förrän jag vet att det är ett bra spel. Jag lade ned två år på ettan och blev tillslut trött på det så nu är det upp till bevis innan jag lättar på lädret.

Inaktiv

Det är självklart bara Nintendo Switch-versionen som är intressant.

Medlem

signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Snabblänk:

https://www.theverge.com/2017/7/13/15965420/destiny-2-battle-...

OBS! Logga in på rätt sätt annars skapar du ett nytt konto.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Själv ska jag köra det på ps4 I en månad för att plugga in metan så jag kan få ett stort övertag mot pcspelarna när jag går över, på PC release. #metagamer

Medlem

@Megagurra: Lycka till!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

@Kajlie: Så sant. Först kommer man behöva ladda ner 10 uppdateringar för att ens kunna starta PC version.

Medlem

@unforg0tten: Tack bror. Tar tid att ligga på topp!

Avstängd
Skrivet av Megagurra:

Själv ska jag köra det på ps4 I en månad för att plugga in metan så jag kan få ett stort övertag mot pcspelarna när jag går över, på PC release. #metagamer

Blir kul när du tror att du kan metan och den är helt annorlunda på PC jämfört med konsollerna

Medlem

@Araxes: Vet fortfarande allt såsom vart fiende spawnas I strikes. Hur man tjänar currency enklast, listan i hur pass effektiv man kan vara för att ha the upperhand låne!

1
Skriv svar