Så påverkar vädret dina chanser att överleva i Days Gone

Robot
Så påverkar vädret dina chanser att överleva i Days Gone

Snö, regn eller solsken? Alla kräver särskild taktik, enligt utvecklarna.

#days-gone


Medlem

"Instabuy" i mina ögon.

Medlem

Varför släpps alla bra spel till PS4... Finns så sjukt mycket bra skit där som jag vill spela. Damn you exclusives! Får nog bli att införskaffa sig ett PS4 inom snar framtid.

Inaktiv
Skrivet av 1337Figaro:

Varför släpps alla bra spel till PS4... Finns så sjukt mycket bra skit där som jag vill spela. Damn you exclusives! Får nog bli att införskaffa sig ett PS4 inom snar framtid.

Håller med till tusen procent!

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Varför släpps alla bra spel till PS4... Finns så sjukt mycket bra skit där som jag vill spela. Damn you exclusives! Får nog bli att införskaffa sig ett PS4 inom snar framtid.

Skulle vilja uppleva spelen i över 60 fps med allt på högsta.

Medlem

Gammal video ju, fattar inte varför ps bloggen lägger upp den nu, trodde ju jag skulle få se mer

@laban005: Vad menar du med gammal? Videon lades ju upp igår. Det är inte samma som visades på E3 om det är det du tror.

Medlem

Även om man är pc master race borde man ha ett plebstation enbart för exclusives!

Avstängd

@Megagurra: Bättre om folk bara körde PC, så utvecklarna hellre satsade allt där.

KoP
Medlem

Jag undrar om vädret verkligen kommer spela någon större roll eller om det bara är något dom säger? Av det jag sett utav spelet så ser verkar det ganska arkadigt. Inte något ont med det, jag kommer säkerligen köpa spelet.

KoP
Medlem
Skrivet av Araxes:

@Megagurra: Bättre om folk bara körde PC, så utvecklarna hellre satsade allt där.

Då skulle vi ju verkligen få nedgraderade spel då majoriteten av alla som har en pc de facto sitter med svagare hårdvara än PS4 Pro / Xbox One X. :/

Medlem

@Araxes: jaaaa du, tänk om livet var så enkelt?

Medlem

@Mastermind530974: den visades hos sony under e3, sen har den väl inte lagts ut på youtube förrän nu, tycker bara det är konstigt att ps bloggen var så långt efter och jag personligen blev besviken eftersom man trodde det var nåt helt nytt. Ska bli jävligt kul att spela det här iaf, vill ha nu

Medlem

@Mastermind530974: jo finns t o m på youtube sen dess, videon är exakt densamma men de har lagt på ny berättarröst bara. https://youtu.be/3ryRguLjUuw

Medlem

Ser väldigt intressant ut. Hoppas det kommer hålla hög kvalité rakt igenom.

Medlem

Givet köp. Vem vill inte lira som en mc knutte?

Skrivet av laban005:

@Mastermind530974: jo finns t o m på youtube sen dess, videon är exakt densamma men de har lagt på ny berättarröst bara. https://youtu.be/3ryRguLjUuw

Huh, visste inte det faktiskt, tack för förklaringen.

Medlem

@Mastermind530974: det var så lite så, var tvungen att leta reda på den för min egen skull också, tänkte om jag hade inbillat mig allt och blivit knäpp eller nåt haha 😂

jkw
Medlem

@Araxes: Synd bara att alla spelutvecklare inte släpper spel till alla PC. Dvs Linux PC och macOS PC med.

Avstängd
Skrivet av jkw:

@Araxes: Synd bara att alla spelutvecklare inte släpper spel till alla PC. Dvs Linux PC och macOS PC med.

Det är ju just därför man ska undvika att köpa konsolspel och bara köpa PC-spel - för att flytta fokuset åt PC-hållet.
Så länge folk köper konsoler och till dem exklusiva titlar kommer de fortsätta med dumheterna att släppa konsolexklusiva spel.
Det är med andra ord en riktigt dum idé att vara PC-spelare och köpa exempelvis PS4 för att spela de PS4-exklusiva spelen.

Avstängd

Detta spel ser så grymt ut. Blir nog ett givet köp!


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd
Skrivet av KoP:

Då skulle vi ju verkligen få nedgraderade spel då majoriteten av alla som har en pc de facto sitter med svagare hårdvara än PS4 Pro / Xbox One X. :/

För dagens PC-exklusiva spel är fulare än konsolspel? Hur tänkte du nu?

KoP
Medlem
Skrivet av Araxes:

För dagens PC-exklusiva spel är fulare än konsolspel? Hur tänkte du nu?

Och hur många av alla som äger en pc kan maxa dessa spel? Några promille.

Avstängd

@KoP: Hur är det relevant hur många som kan maxa? Spelen är ju ändå snyggare än konsolspel. De skulle snarare bara bli ännu snyggare om de bara fokuserade på PC, eftersom man skulle lägga allt krut där.

Och du är helt fel ute när du tror att det bara är nån promille. Nästan 2% av steams användare har ett 1080, exempelvis. Och lååååångt ifrån alla spel kräver ett sånt för att maxas. Den verkliga siffran är snarare 10-20%.

1
Skriv svar