Gran Turismo Sport har fått släppdatum – firar med ny trailer

Robot
Gran Turismo Sport har fått släppdatum – firar med ny trailer

Slirar ut i butikerna i oktober.

#gran-turismo-sport


Medlem

GT:s tid är redan förbi innan det ens har släppts tyvärr.

Medlem
Skrivet av Emsa:

GT:s tid är redan förbi innan det ens har släppts tyvärr.

varför tror du så?

Medlem

Stöder det psvr?

Medlem

@SWEBarb: För att dom tar lång tid på sig med att släppa mediokra spel. Senaste GT som var bra var fyran. Bara att följa GT på Facebook så förstår du hur arga fansen är.

Medlem
Skrivet av Seymohre:

Stöder det psvr?

Ja.

Medlem

Inväntar fulla spelet, trött på demo till fullpris. Då kanske VR finns till rätt pris med.

Medlem

Ska man köpa Gran Turismo Sports till PS4 eller Forza MotorSport 7 till PC.? En allvarlig fråga faktiskt. Ska tillägga att jag lirar bilspel med en handkontroll med kamera vyn utanpå, uppifrån själva bilen. Har bara lirat arkad bilspel sedan Gran Turismo 3 till PS2. Därför jag frågar. Kommer ni svara Forza mån tro...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ska man köpa Gran Turismo Sports till PS4 eller Forza MotorSport 7 till PC.? En allvarlig fråga faktiskt. Ska tillägga att jag lirar bilspel med en handkontroll med kamera vyn utanpå, uppifrån själva bilen. Har bara lirat arkad bilspel sedan Gran Turismo 3 till PS2. Därför jag frågar. Kommer ni svara Forza mån tro...

Jag hade (och kommer köpa) köpt FM7. Jag har spelat både GT och FM men det är det senare som passar mig bättre. Vet inte om jag vill säga att det ena är mer arkad än det andra, men man kan iaf. ställa in ganska mycket i FM som anpassar svårighetsgraden vilket hjälper en att komma in i spelet. Däremot vet jag inte hur bra det blir på PC, Horizon 3 hade ju lite problem där i början.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar