Mattias ger oss en grundlig beskrivning av spelen han säljer på Blocket

Robot
Mattias ger oss en grundlig beskrivning av spelen han säljer på Blocket
Avstängd

Riktigt komisk, en kompis till mig visade denna på facebook i förrgår tror jag det var

Medlem

"The last of us
Detta är inte ens mitt spel, det är Petters men jag säljer det ändå"

Medlem

Hahahahaha, jag dör!!

Citat:

Man kan även flyga helikoptrar och flygplan här vilket är kul men spelar man online blir man nedskjuten av nån 3-åring från grekland direkt som sen garvar med chips i hela munnen i sitt headset så hela teven skakar.

Medlem

The last of us
Detta är inte ens mitt spel, det är Petters men jag säljer det ändå

Bäst.

KoP
Medlem

Framstår mest som en oseriöst säljare.

Personligen tycker jag inte att det är på sin plats att berätta livshistorier eller "tramsa" när man säljer prylar via blocket och liknande.
Man ska rakt på sak berättade vad det är man säljer, vilken kondition varan är i och priset.

Medlem
Skrivet av KoP:

Framstår mest som en oseriöst säljare.

Personligen tycker jag inte att det är på sin plats att berätta livshistorier eller "tramsa" när man säljer prylar via blocket och liknande.
Man ska rakt på sak berättade vad det är man säljer, vilken kondition varan är i och priset.

Må så vara, själv skulle jag vilja påstå att han är en seriös säljare i och med att jag inte betvivlar att han kommer få varorna sålda - inte minst tack vare detta grepp. Bara marknadsföringen i sig (gratis sådan). Grattis Mattias!

Medlem
Skrivet av KoP:

Framstår mest som en oseriöst säljare.

Personligen tycker jag inte att det är på sin plats att berätta livshistorier eller "tramsa" när man säljer prylar via blocket och liknande.
Man ska rakt på sak berättade vad det är man säljer, vilken kondition varan är i och priset.

Själv blir jag sugen på att köpa det. Jag kommer att tänka på varenda ord han har skrivit varje gång jag startar ett av spelen.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av KoP:

Framstår mest som en oseriöst säljare.

Personligen tycker jag inte att det är på sin plats att berätta livshistorier eller "tramsa" när man säljer prylar via blocket och liknande.
Man ska rakt på sak berättade vad det är man säljer, vilken kondition varan är i och priset.

Han kanske bör lägga till i vilken kondition spelen är, det kan jag hålla med om, men annars så tycker jag detta är fullt OK. Vi snackar inte precis om kostymnissar eller E3 presentationer.

Medlem

@KoP: äh, sluta vara sån torrboll, ett skratt förlänger livet sägs det. Han kommer att sälja så länge priset är rätt, tror även det är mer lockande för många om säljaren verkar vara en glad skojfrisk person istället för enbart rakt på sak. Hur frestande är det om det bara står typ "gta5, gott skick". Lighten up man

Avstängd

Lol!, mycket väl godkänt! Äntligen en kille man kan relatera till, hahaha!!!!

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Han kommer att sälja så länge priset är rätt, tror även det är mer lockande för många om säljaren verkar vara en glad skojfrisk person istället för enbart rakt på sak. Hur frestande är det om det bara står typ "gta5, gott skick". Lighten up man

Tycker absolut att det var en rolig annons och har inget emot dess existens, men har väldigt svårt för att se hur det skulle vara bättre i marknadsföringssyfte. Hade absolut föredragit saklig information. Håller faktiskt med om att det mest framstår som oseriöst, men som sagt tycker jag fortfarande det var underhållande.

Medlem

Låter som recensioner från tidigt 90-tal! Härligt.

Medlem

Varken köpa Crack eller går att köra på barnfamiljer går ju inte i GTA 5.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av KoP:

Framstår mest som en oseriöst säljare.

Personligen tycker jag inte att det är på sin plats att berätta livshistorier eller "tramsa" när man säljer prylar via blocket och liknande.
Man ska rakt på sak berättade vad det är man säljer, vilken kondition varan är i och priset.

wäää wäää. Du måste ju vara den som är livet på festen /s

Medlem

Låter som nån av Glenn Hyséns krönikor.

Medlem

haha härlig person verkar det allt vara.
Håller med väldigt mycket i hur han ser på spelen faktiskt förutom jag tyckte inte GTA V var så superbra men ok mer.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Var inte så värst rolig, kändes lite pressad för att vara så rolig som möjligt. Men kul med lite annorlunda annons.

Medlem

@Lombra: ja visst, det framstår som lite oseriöst. Visst, det får nog vissa att skippa att köpa, men jag tror dom flesta som går in på blocket för att handla inte är ute efter en säljare som framstår som en professionell säljare, utan dom är ute efter en ärlig säljare som säljer det dom är ute efter. Sen angående marknadsföringssyfte.. han har ju tydligen fått en massa uppmärksamhet i medier som han annars inte skulle ha fått, det skulle jag nog kalla för ganska bra marknadsföring :-P. Men det är min åsikt

Medlem

FZ....anställ snubben för att göra era recensioner!

Medlem

Det här var det bästa på länge. Jag hoppas det är någon med humor som gjort denna annons, men är den seriös så är det lite tragiskt fast kul. Jag garvade lite med ett leende iaf, tack FZ

Medlem
Skrivet av Lombra:

Tycker absolut att det var en rolig annons och har inget emot dess existens, men har väldigt svårt för att se hur det skulle vara bättre i marknadsföringssyfte. Hade absolut föredragit saklig information. Håller faktiskt med om att det mest framstår som oseriöst, men som sagt tycker jag fortfarande det var underhållande.

Den är bättre i marknadsföringssyfte på det sättet att den just nu sprids i spel-media och, som någon skrev innan, på facebook. Om inte det är lyckad marknadsföring så vet jag inte vad som är.

Medlem

haha skitbra. Garva nästan ihjäl mig.

The last of us
Detta är inte ens mitt spel, det är Petters men jag säljer det ändå

haha suveränt


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Medlem
Skrivet av KoP:

Framstår mest som en oseriöst säljare.

Personligen tycker jag inte att det är på sin plats att berätta livshistorier eller "tramsa" när man säljer prylar via blocket och liknande.
Man ska rakt på sak berättade vad det är man säljer, vilken kondition varan är i och priset.

Vad gör det om en annonsör på tusen står ut lite extra och skojar till det?

Medlem

Tycker det är lite meningslöst att länka till en blocketannons för en artikel, ta ett screenshot på annonsen, annars försvinner den snart. Även om ni tar med exempel i artikeln så är ju inte allt med.

Medlem

Otroligt skön annons. Fantastiskt oskönt att inte kunna uppskatta den.

1
Skriv svar