Ny Hitman-film på gång

Robot
Medlem
Ny Hitman-film på gång

Å nej.. första var ju kass.

Medlem

Kan dom inte göra ett nytt Hitman spel istället?

Skrivet av MasterKJK:

Kan dom inte göra ett nytt Hitman spel istället?

Hitman 5 håller på göras av Square Enix(värdelöst..).

Finns inte mycket info än men kommer nog dyka upp på E3.

Medlem

första hitman var helt ok men inte mer.

Filmen var lika kass som spelen...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ett nytt Hitman spel till PS3 ser jag gärna!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Ge mig en fortsättning på Blood money så är jag nöjd!

En halvtaskig film till passar jag...

Medlem
Skrivet av UltimateForLife:

Hitman 5 håller på göras av Square Enix(värdelöst..).

Vet inte vad du menar med värdelöst, men det är ju samma utvecklare som utvecklat tidigare versioner som utvecklar Hitman 5. Sedan är IO interactive en del av Eidos som ägs av Square Enix.

Inaktiv

Tyckte Hitman filmen var bra.

Medlem

Jag vill ha ett spel som baseras på Blood Money utan halvtaskiga kärleks scener Agent 47 är en sociopatiskt mördar klon inget annat.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av realin:

Tyckte Hitman filmen var bra.

Är det en dödssynd att tycka det?
Bortsett från den uberlöjliga svärdscenen och att de ryska specialstyrkorna såg ut som stormtroopers så var den helt okej.

Medlem

Tyckte Hitman filmen ägde!

Medlem

Första rullen var grym, ser fram emot ny film och nytt spel


signatur

Game long and prosper

Medlem

gilalde första,men ta bort den dära tjejen....sabbade allting han ska vara iskall,inte bry sig om nån eller något....


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Okej, men vill ha ett nytt spel!!


signatur

B lup

Medlem

Jag gillade första filmen. Hoppas på en uppföljare

Medlem
Skrivet av Elmoth:

Ett nytt Hitman spel till PS3 ser jag gärna!

yes jag med...

Medlem

Hitman
Spel > Film
Gief moar games

Medlem

Filmen förstördes av regissören, precis som senaste Bondfilmen. Klipp, klipp, klipp, klipp, klipp, klipp. Man blir ju nästan epileptisk av skiten.

Inaktiv

Nytt hitman spel skulle ju inte vara fel...


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Den förra Hitman-filmen var ganska dålig. De hade missat hela grejen med den känslolösa yrkesmördaren.

Agent 47 är dessutom "medelålders" och hård, Timothy Olyphant som ser ut som ett gossebarn var/är inte rätt person för rollen.

Det finns hur mycket som helst att ta från spelen för att göra en ganska intressant film, se bara på den myriad av ska vi kalla det "kreativa" sätt att ta död på offren.

Har många vänner som gillar filmen.
Men eftersom jag spelat spelen tycker jag mig inte känna igen den agent 47 jag träffade i spelen. Sen tycker jag skådespelaren ser allt för... mysig? normal? ut. Jag vet inte, men han passar inte in.

Medlem

Den Daniel Benmayor verkar inte så haj på filmer..


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Jag tyckte filmen var helt okej ändå, en bra popcorn-rulle. Även om den nu kunde ha varit utan *spoiler* svärdfajten.

Reason for edit: slarvfel.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av UltimateForLife:
Skrivet av MasterKJK:

Kan dom inte göra ett nytt Hitman spel istället?

Hitman 5 håller på göras av Square Enix(värdelöst..).

Finns inte mycket info än men kommer nog dyka upp på E3.

dock så är det eidos utvecklarna som lär göra det då eidos blev uppköpta av Square Enix.

Medlem

Tycker själv att filmen var riktigt bra. Bara det kunde var lite mer likt spelet så hade det vart perfekt.

gnu
Medlem

Tyckte också filmen var helt okej, mycket bättre än alla andra tv spels-filmer.

Medlem

Ettan var sämst om man har spelat spelen, likaså med "Max Payne". Men man får se det ifrån den ljusa sidan: There's room for improvement, lots and lots of room...

Medlem

Tycker första filmen var bra, kanske inte ett måste att se men bra nog för att vara underhållande.

12
Skriv svar