Spana in bossfight från Ni no Kuni 2

Robot
Spana in bossfight från Ni no Kuni 2

Blir det här bättre än första spelet?

#ni-no-kuni-2


Medlem

Som jag längtar! älskade allt med första spelet!

Avstängd

Combaten ser stel och tråkig ut, och grafiken kunde varit modernare.

Medlem

Första spelet var ju grymt men det där såg tyvärr otroligt segt ut Ingen svårighetsgrad alls, bara utdraget.

Medlem
Medlem
Skrivet av nicbex:

Första spelet var ju grymt men det där såg tyvärr otroligt segt ut Ingen svårighetsgrad alls, bara utdraget.

Första spelet var ju likadant. Mysig story och fin grafik, men det överskuggades av extremt trist och nötig combat som aldrig tog slut.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Moderator | Testpilot
Skrivet av Pjotor:

Första spelet var ju likadant. Mysig story och fin grafik, men det överskuggades av extremt trist och nötig combat som aldrig tog slut.

Stiderna var verkligen inte den bästa. Tror ändå det här kan bli roligare i och med att du måste hoppa runt och så själv. I förra spelet, även om du fritt kunde röra din karaktär, så var det ändå "menybaserat" i vanlig ordning i hur du slåss. Välj vad du ska göra osv.

Det som kan vara mest störande, men även positivt är att man inte längre verkar fånga monster ala Pokémon. Även om jag inte brukar gilla sådant då det menar att man kommer behöva grinda så är det ändå skoj att bara köra med ett gäng och märka att min vän gjort det annorlunda.

Mja vi får se. Gillade första otroligt mycket ändå så köper detta också.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar