FZ delar ut nycklar till Destiny 2-betan till Playstation 4 ikväll

Robot
FZ delar ut nycklar till Destiny 2-betan till Playstation 4 ikväll

Ta chansen att testa spelet i early access-beta.

#destiny-2


Medlem

Hela 10 nycklar? De kommer inte alls gå åt fort.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Alltså vafan, early access till en beta. Det är ju så sjukt. Nästa steg är obligatoriska förbokningar av spel för att överhuvudtaget kunna spela dem. "Förboka CoD 27 så får du tillgång till koden som låser upp multiplayer online".

Gnällkuk

Skit i konsol, nu kommer det ju till pc så man kan slippa dassig handkontroll och 30 trötta fps.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ni har en mindre kombattant till nycklarna, jag är i utlandet på chartersemester nr betan rullar. Tur att hotellet utrustats med wi-fi så jag kan se fz's spelarkår streama spelet framför ögonen på mig.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Spectral:

Alltså vafan, early access till en beta. Det är ju så sjukt. Nästa steg är obligatoriska förbokningar av spel för att överhuvudtaget kunna spela dem. "Förboka CoD 27 så får du tillgång till koden som låser upp multiplayer online".

Förstår inte problemet? Det gör väl inget att du får komma åt betan tidigare än andra om du förbokat. Lite perks måste man ju få för att punga ut pengar i förväg.

Dessutom så kan man ju förboka och avboka och få sin nyckel ändå, iallafall i vanlig ordning.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

oj 10 bara.. chansen att få en är i princip lika med noll då..

Medlem
Skrivet av tricky:

Skit i konsol, nu kommer det ju till pc så man kan slippa dassig handkontroll och 30 trötta fps.

Hahahaha dessa kommentarer...never gets old.

Medlem

va fan konsole peasants


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:

va fan konsole peasants

Särskrivning, felstavat, blandar engelska och svenska. Härligt.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Rydell1986:

Hahahaha dessa kommentarer...never gets old.

Lite sant dock. Ska bli skönt att kunna spela med Mus och Tangentbord med iallafall 120 FPS.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Kommer bli skönt att testa på "peasant" PS4 när PC "master race" sitter och försöker att fixa black screens, kraschar, installera drivrutiner osv. Lycka till, hoppas att ni kan starta och komma in i spelet innan betan tar slut

Medlem

@Rydell1986: Shit va du tog åt dig, gulligt! Alltid kul att se konsol spelare bli butthurt huehehe


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:

@Rydell1986: Shit va du tog åt dig, gulligt! Alltid kul att se konsol spelare bli butthurt huehehe

Hahaha långt ifrån, tycker att du kanske borde spendera mer tid i skolan än på forum.

Jag har aldrig i överhuvudtaget brytt mig om "fps" och vet knappt vad det innebär. Tycker det är skönt att slänga mig i sängen framför tvn och mitt PS4 och det är lätt att bjuda över vänner med en extra kontroll för fifa kvällar.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Hahaha långt ifrån, tycker att du kanske borde spendera mer tid i skolan än på forum.

Jag har aldrig i överhuvudtaget brytt mig om "fps" och vet knappt vad det innebär. Tycker det är skönt att slänga mig i sängen framför tvn och mitt PS4 och det är lätt att bjuda över vänner med en extra kontroll för fifa kvällar.

Gött!


signatur

AYY LMAO

1
Skriv svar