Här är 10 nycklar till Destiny 2-betan till Playstation 4!

Robot
Här är 10 nycklar till Destiny 2-betan till Playstation 4!
Medlem

VRY-VDM-AAC är tagen!


signatur

In Hoc Signo - PPP

Medlem

Borta på två sekunder... va fan

Medlem

Det gick snabbt


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Wow, det gick fort!

Moderator | Testpilot

Jag var inte redo på att nycklarna visades öppet T_T Oh well man gjorde ett försök.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

hmm inte en enda ledig

var de ens fungerande?

Medlem

AJD-GTF-7NA är tagen!

Medlem

Testat alla, alla tagna.

Medlem
Medlem

Fick tag på en, tackar så mycket, funkar utmärkt!

Avstängd

Haha gick snabbt


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

hmm inte en enda ledig

var de ens fungerande?

Min tanke också, jag tog en längst ner, och jag satt och refresha sidan konstant, max någon sekund efter posten kom upp så fick jag felaktig key...

Medlem
Skrivet av Smerof:

Min tanke också, jag tog en längst ner, och jag satt och refresha sidan konstant, max någon sekund efter posten kom upp så fick jag felaktig key...

Kanske precis alla tänkte som du?

Medlem

Känns dumt att släppa nycklarna så här. Har inte FZ haft en knapp som man tryckte på så man fick sin nyckel vid tidigare släpp av nycklar?

Dessutom så måste man till bungie hemsidan för att slå in koden, var bara tur att jag hade den i en annan tab.

Moderator | Testpilot
Skrivet av tjorb:

Känns dumt att släppa nycklarna så här. Har inte FZ haft en knapp som man tryckte på så man fick sin nyckel vid tidigare släpp av nycklar?

Dessutom så måste man till bungie hemsidan för att slå in koden, var bara tur att jag hade den i en annan tab.

Där jag fall. Hade inte sidan uppe :/


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ingår en PS4? ...inte? Skit också. Ha så kul ni som fick nycklar!

Medlem
Skrivet av Smerof:

Min tanke också, jag tog en längst ner, och jag satt och refresha sidan konstant, max någon sekund efter posten kom upp så fick jag felaktig key...

Jag hade samma tanke.
Första jag fick tag i från botten fungerade inte, men jag tog en runt mitten en sekund senare och den fungerade.

Inaktiv

@Smerof: Jag tänkte likadant och haffade den längst nere. Tack fz för nyckeln!

Skribent
Skrivet av tjorb:

Känns dumt att släppa nycklarna så här. Har inte FZ haft en knapp som man tryckte på så man fick sin nyckel vid tidigare släpp av nycklar?

Dessutom så måste man till bungie hemsidan för att slå in koden, var bara tur att jag hade den i en annan tab.

Vi hade gjort så om vi fått fler nycklar, ibland får vi ju tusentals och då är det perfekt att köra på det sättet. Denna gång var det dock mer begränsat och vi kände att det var bättre att bara slänga ut nycklarna så här än att inte dela ut dem alls.

Ni som inte fick någon nyckel kan ändå trösta er med att alla kommer in i betan till helgen sen.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar