American McGee vill att vi slutar tjata på honom om Alice 3

Robot
American McGee vill att vi slutar tjata på honom om Alice 3

Det är upp till EA om det blir en tredje del.

#alice-madness-returns, #american-mcgees-alice


Avstängd

Jag och ett ex till mig satt och spelade igenom första alice och en bit på andra då vi var tillsammans, när jag sedan köpte madness return så vart det så ospelbart på windows 8.1 när jag hade det så blev aldrig att spela vidare :/ Gick knappt att röra musen utan att det kändes som någon wierd acceleration som spökade runt.
Lite tråkigt då jag faktiskt njöt i fullaste drag

Medlem

Frostbite Alice 😍

Medlem

Tycker han kan släppa ett spel baserat på alla kartor han designade till Quake istället.

Medlem

Jag har inte lirat Alice: Madness Returns och skulle vilja handla det till Steam, men Valve har tagit bort det från sin shop vilket suger. Det går att få tag på spelet via Kinguin men det är Stem Gifts, så det är inte så optimalt. O nu när det inte säljs längre i butiken kan säljaren ta hutlösa priser. Har sett Dirt 2 (Borttaget från Steam) för över 600:- för en Steam Gift som även inte är tillåtet att handla.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

NuZ
Testpilot

Alice finns på Origin för 9 Dollar. Lätt värt, är ett av de bästa spelen som gjorts om man ser till story. I ledningen med Bioshock och Mass effect för mig


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar