Splash Damage och Wargaming jobbar på något ihop

Robot
Splash Damage och Wargaming jobbar på något ihop

Enemy Territory + World of Tanks = Vad?

#splash-damage, #wargaming


Medlem

Hade varit trevligt med ett 3d spel. Kanske likt Battlefield. Med infanteri och fordon. Men det är ett jädrans arbeta kanske...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Geeks Gaming

Nytt Brink hade inte skadat xD men inte troligt. Nytt Quake wars hade varit kul.
Problemet blir att det med största sannolikhet blir free2play.

Medlem

Vem kan glömma RtCW och Enemy Terrirtory. Dessa två spel gav mig den bästa upplevelsen från MP som jag någonsin har haft. Lägg dessutom till en suverän community, så har du ett vinnande koncept. Både Gray Matter Interactive/Nerve och Splash Damage visste hur man ska skapa en levande produktiv community, där alla verktyg är gratis att använda. Fan, så himla skoj vi hade! ....och så är Wargaming är på den totala motsatta sidan... Jag säger lycka till med samarbetet!

1
Skriv svar