Fina betyg till färgglada Switch-shootern Splatoon 2

Robot
Fina betyg till färgglada Switch-shootern Splatoon 2

Verkar vara ett säkert köp för Nintendo-frälsta.

#2, #nintendo, #splatoon, #switch


Medlem

Med tanke på hur stor roll Multiplayer-delen spelar känns det ganska meningslöst att skriva/läsa en recension på spelet innan det ens har släppt. Låter mer logiskt att vänta någon vecka tills recensenten hunnit spela multiplayer i öppen miljö.

(Syftar då på de recensioner som redan är ute, och inte på FZs recension)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Med tanke på hur stor roll Multiplayer-delen spelar känns det ganska meningslöst att skriva/läsa en recension på spelet innan det ens har släppt. Låter mer logiskt att vänta någon vecka tills recensenten hunnit spela multiplayer i öppen miljö.

(Syftar då på de recensioner som redan är ute, och inte på FZs recension)

Håller med, läste en recension där en av dom negativa punkter va "lång matchmaking kötid". Wtf, spelet har ju inte ens släppts än.

Medlem

Ja det var lite lång kötid i eventet förra helgen som kördes gratis för alla. Men skulle nog tro att Nintendo fixar det.

Hade riktigt roligt, även om jag tycker likheten med första spelet är ganska stort grafiskt med mera så kändes spelet fräschare och roligare. Vet inte om det helt enkelt är så att jag kan spela vart jag vill så länge jag har internet tillgängligt eller om spelet FPS var stabilare som höjde rolighetsfaktorn. Banorna kändes roligare och större också men vet inte om de faktiskt är större, kanske är den grafiska designen som ger den känslan. Men hur som helst hade jag extremt roligt.

Medlem

Nintendo life 10/10... Fanboys? 😂

1
Skriv svar