Nya bilder påstås visa Half-Life 2: Episode 3

Robot
Nya bilder påstås visa Half-Life 2: Episode 3

Jag har ett hål i mitt hjärta eftersom vi aldrig fick ett HL3, och alla spekulationer om dess teoretiska tillblivelse gör inte saken lättare. Jag förstår inte riktigt vad Gaben tänker, och vid det här laget är det många som inte bryr sig längre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Quake-konnässsör

och nu kom vårdepressionen...

Medlem

Half Life 3 är ett meme vid det här lagt. Det kommer aldrig att komma.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Half life 3 kommer 2019

Medlem
Skrivet av Jokobib_Bob:

Half life 3 kommer 2019

Om en random kille på internet säger det så tror jag på det! HL3 confirmed!

Inaktiv

Ge oss mer Half-Life bara! Måste skjuta monsterstora spindlar med juver!

Medlem
Medlem

jävla trist att valve själva har dödat HL dom är inte riktigt kloka...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

jävla trist att valve själva har dödat HL dom är inte riktigt kloka...

Men vad gör man då om man inte kommer på något nytt? De kanske helt enkelt inte har något att komma med angående Half-Life universumet och vill inte göra ett dåligt spel?

Medlem
Skrivet av Eight08:

Men vad gör man då om man inte kommer på något nytt? De kanske helt enkelt inte har något att komma med angående Half-Life universumet och vill inte göra ett dåligt spel?

Allt krut lägger dom på Steam.

Medlem

Vidareutvecklad AI som slår allt annat på marknaden, revolutionerande grafik samt mer objektbaserad fysik hade varit en bra början för HL3 Notera att det var 3 kategorier!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Inaktiv
Skrivet av AstroCreep:

Allt krut lägger dom på Steam.

Jo, och de drar verkligen inte så lite deg på Steam...
Vill också ha HL3, eller för all del en ny episod på HL2. Men det känns som om det inte är att räkna med alls.

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Allt krut lägger dom på Steam.

Jag tänker på att för att man ska kunna matcha de förväntningar som alla har på ett HL3 så behöver man göra något totalt revolutionerande. Det är inte det lättaste att komma på hur mycket krut man än lägger på det. En vanlig uppföljare med fantastisk grafik och samma upplägg som tvåan tror jag inte folk hade blivit nöjda med.

Medlem

Tack för inget antar jag. Om någon lyckas få tag i riktiga bilder från spelet och dom ser ut så här, gör alla en tjänst och behåll dem för dig själv.
Tror själv att Valves förmåga att göra en värdig uppföljare har förfallit kraftigt sedan EP2. Det har gått för lång tid, för många ändringar i personalen och för mycket andra influenser. Valve kan säkert göra ett bra fps igen men när man spelar kommer man få en känsla av att något inte är rätt, att det inte är Half-life.

Medlem

Half life har blivit duke nukem forvever asså

Medlem

@cdx873v: Fast Valve förnekar ju att Half-Life 3 någonsin kommer släppas medan media försöker hävda att det kommer hända. Det var omvända roller med Duke Nukem Forever.


signatur

Skaffa QuakeWorld: http://nquake.com

1
Skriv svar