Trio från Telltale – utannonserar nytt Batman, The Walking Dead och The Wolf Among Us

Robot
Trio från Telltale – utannonserar nytt Batman, The Walking Dead och The Wolf Among Us

Clementine får ett ordentligt avslut och jo, det blir en fortsättning för Bigby trots allt.

#batman, #telltale, #the-walking-dead, #the-wolf-among-us, #nyhetstips


Medlem

Aawww Clementine är så jävla grym, trist att se att hennes historia avslutas.

Medlem

The Wolf Among Us 2 ser jag verkligen fram emot. TWD tyckte jag att de kunde ha slutat med efter episod två. Jag personligen kände inte samma spelglädje i episod tre, åtminstone. Lite synd att grafikmotorn är densamma, men, det bidrar ju med en viss charm.

F.ö. kan man fynda massvis med billiga Telltale-spel på Humble Bundle just nu. https://www.humblebundle.com/telltale-bundle-2017

Medlem

Men var är GoT!


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Tjohooo!
Hade blivit glad om de bara hade utannonserat ett av varje av dessa spel, men
att de utannonserar The wolf among us S2, det är i en helt annan liga.

ÄNTLIGEN!

Medlem

The Wolf Among Us! Tyckte det var så jävla bra att jag var tvungen att börja läsa serietidningen för att släcka min kvarvarande törst efter en säsong 2!

Medlem

Älskar TellTale och sett fram emot att spela Wolf Among Us 2 "since"!

Ang TWD3 så tycker jag det var ett vågat val att göra Clementine, den söta och oskyldiga huvudpersonen från tidigare, till en rätt så dryg biroll (vilket dock är rätt så förståeligt i en sådan värld) inom en berättelse om en ny familj.
Ser nu fram emot att fortsätta hennes berättelse i nya episoden.

Medlem

Blir detta i samma grafikmotor som med batman då?

KoP
Medlem

Skönt med ett avslut på TWD.

Wolf among us s.2, äntligen!!

Medlem

Vart är Tales From The Borderlands Season 2 då? :'(


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Vart är Tales From The Borderlands Season 2 då? :'(

De borde komma vad det lider, det gick väl bra så det vore väldigt konstigt om de inte fortsatte på det spåret.
GoT:s2 har det väl ryktats om med (ingen källa på det).

1
Skriv svar