Lär känna en ny sida av Shelob i Shadow of War

Robot
Lär känna en ny sida av Shelob i Shadow of War
Medlem

Läcker trailer.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag känner sådan jävla hype..... Kan inte vänta.... Fan också!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Inte ofta jag blir hypad av en trailer men det här såg riktigt bra ut.
Tror jag kommer lägga in en pre-order då jag gillade förra spelet och vågar ta risken.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Gillade musiken till klippet. Kändes inte så mycket "Sagan om Ringen" men ändå väldigt effektfull. Speciellt från 0:55.

Medlem

Kommer bli så jävla kul! Ska dra igenom Shadow of Mordor ännu en gång snart här! Så synd man bara inte kan ställa in svårighetsgraden i det då det känns för enkelt till och från, hoppas man kan göra det lite svårare i Shadow of War.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

"But still, she was there, who was there before Sauron, and before the first stone of Barad-dûr; and she served none but herself, drinking the blood of Elves and Men, bloated and grown fat with endless brooding on her feasts, weaving webs of shadow; for all living things were her food, and her vomit darkness."
—The Two Towers

Medlem

toooo much spoiler!!

Medlem
Skrivet av Maysay:

Gillade musiken till klippet. Kändes inte så mycket "Sagan om Ringen" men ändå väldigt effektfull. Speciellt från 0:55.

Håller med, när de växlar över där så blir det väldigt mäktigt.

I övrigt så gillar jag att de använt 4K på Youtube, blir bra kvalité då om man har en högupplöst skärm eller tv.

Medlem

@Remus: Preach it, brother! PREACH IT!

Medlem

10:e oktober är på tok för långt bort!!! Varför finne inte cryostasis poddar i verkligheten?

Medlem

Spelar ettan för första gången nu.
Misstänker, och hoppas att det blir som med Batman spelen de (skamlöst) inspirerats av.
Att ettan var bra men med vissa barnsjukdomar: knöligt klättrande, lite generisk känsla med alla oändliga kaptener, repetitiva miljöer och på PS3 sega laddtider (typ fem sekunder att ladda varje gång man ska stänga pausmenyn blir SEGT!).
Första var/är roligt men har skyhöga förväntningar på nya.

1
Skriv svar