Chivalry-skaparnas Mirage: Arcane Warfare får bottar

Robot
Chivalry-skaparnas Mirage: Arcane Warfare får bottar

Tur det, när ingen annan spelar..

#mirage-arcane-warfare


Medlem

Dåligt spel


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Avstängd

@Kleptoman: kom gärna med något mer konkret än bara *dåligt spel*, varför är det dåligt? Jag lirade closed beta och såg inget som var fel med spelet. Combat systemet är jäkligt similerat med chivalrys system vilket är riktigt bra, enda minuset jag har var att det kändes smått klumpigt när man gick runt, men något man kan lära sig leva med om dom inte nu har fixat till den biten.

Medlem

Imo en bra idé som blev ett väldigt trist spel. Känns inte direkt som att dom har gett lika mycket själ i detta som i Chivalry.

Man kände sig oerhört långsam och spelet känns (bortsett från de låga spelarsiffrorna) "tomt". Banorna är lika detaljerade som CS 1.6 och gameplay känns långsamt och hmm.. otympligt. Har svårt att se att dom kan rädda det men håller ändå tummarna!

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Dåligt spel

Dålig kommentar


signatur

PSN: MrOakenborn

Skribent

Det är klurigt med "multiplayer only"-titlar från lite mindre utvecklare. Slår de inte igenom finns risken att de stendör. Sänkt pris och/eller någon slags free-to-play-modell kanske kan vara nästa steg för att få Mirage på fötter?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

FM-guru
F.d. Sisyr

Tycker inte spelet är någon höjdare. Alls. Både Medieval Warfare och Deadliest Warrior hade betydligt vassare gameplay. Sedan har vi den minst sagt torftiga estetiken...

Skrivet av Pawbeltolaf:

@Kleptoman: kom gärna med något mer konkret än bara *dåligt spel*, varför är det dåligt? Jag lirade closed beta och såg inget som var fel med spelet. Combat systemet är jäkligt similerat med chivalrys system vilket är riktigt bra, enda minuset jag har var att det kändes smått klumpigt när man gick runt, men något man kan lära sig leva med om dom inte nu har fixat till den biten.

Vad i hela friden betyder "similerat"?

Avstängd

@Sisyr: herregud du stör dig på ett litet ord som blev felskrivet, skrev det på morgonen och var helt död i skallen, salty much?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Pawbeltolaf:

@Sisyr: herregud du stör dig på ett litet ord som blev felskrivet, skrev det på morgonen och var helt död i skallen, salty much?

Woah, ta en Toy. Är det jag som är "salty"? Undrade bara vad du menade. Undrar än.

@Sisyr: Goddagens gode man, jag kunde inte undgå att se att du inte riktigt förstod dig på ordet "similerat". Tur för dig hjälper FZ glada medlemmar dig med detta utan problem.
Om du skulle testa att skriva in "similerat" kommer du säkert se att en röd linje kommer dyka upp under ordet. Detta beror på att ordet i sig är felstavat. Men om du högerklickar på det så kommer du se att rätt form av ordet kommer att dyka upp, I detta fall blir det "simulerat"
En annan metod är att du använder Google och söker på ordet där. Så kommer deras egna rättstavningsprogram hjälpa att identifiera ett felaktig ord samt vad det egentligen ska vara.

Du behöver inte tacka mig för denna assistans. Men jag rekommenderar dig att använda dig av dessa metoder i fortsättningen nästa gång du ser ett ord som är bortom din förståelse. Ha en trevlig fortsatt dag

FM-guru
F.d. Sisyr

@Mastermind530974: "Simulerat" passar dock inte alls in i meningen i fråga och är således helt fel ord. Men jag tackar för ditt modiga försök.

Skrivet av Sisyr:

@Mastermind530974: "Simulerat" passar dock inte alls in i meningen i fråga och är således helt fel ord. Men jag tackar för ditt modiga försök.

Du har fått allt om bakfoten, du frågade vad "Similerat" betyder och jag förklarade att det förmodligen är en felstavning av "Simulerat". Om det passar in eller inte är en annan femma så modigt försök du också

Avstängd

@Sisyr: Och varför skulle det inte passa in? Enda skillnaden är magi och lite annorlunda grafik, annars är det mesta jävligt snarlikt, så jo det passar bra in oavsett vad du tycker. Och känns illa när du inte förstod ens när jag själv sa att det råkade bli felstavat för jag var helt död på morgonen när jag skrev min kommentar.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Pawbeltolaf:

@Sisyr: Och varför skulle det inte passa in? Enda skillnaden är magi och lite annorlunda grafik, annars är det mesta jävligt snarlikt, så jo det passar bra in oavsett vad du tycker. Och känns illa när du inte förstod ens när jag själv sa att det råkade bli felstavat för jag var helt död på morgonen när jag skrev min kommentar.

Då vet du helt enkelt inte vad "simulerat" betyder. Det har absolut ingenting gemensamt med engelskans "similar", vilket är ordet vars betydelse tycks vara vad du tänker på.

Lite tarvligt att du använder ord du inte förstår och sedan blir butter när man på grund av detta inte fattar vad du skriver.

1
Skriv svar