Lönnmord och explosiv sandlåda i gratisskörden för Playstation Plus i augusti

Robot
Lönnmord och explosiv sandlåda i gratisskörden för Playstation Plus i augusti

Assassin's Creed: Freedom Cry och Just Cause 3 är de två största titlarna.

#just-cause-3, #playstation-plus, #sony


Medlem

Inga dåliga spel. Tråkiga är att man redan äger båda. Hoppas på bättre lycka nästa gång eller så får man sluta köpa spel helt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Kan man få ta del av spelen om man bara köper en månads PSplus t.ex?

Medlem

@rewoX: Ja det kan du! Men spelen är bara upplåsta under den/de månaderna du betalar för Plus.
Du kan ju också självklart betala igen när som helst och få tillgång till spelen igen som du låst upp tidigare.

Medlem

Vad är Freedom Cry för Assassins Creed spel egentligen? Tror jag missat det helt och hållet, är det fristående "expansion" till Black Flag eller blandar jag ihop det nu?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Vad är Freedom Cry för Assassins Creed spel egentligen? Tror jag missat det helt och hållet, är det fristående "expansion" till Black Flag eller blandar jag ihop det nu?

Det är precis vad det är, en fristående dlc till Black Flag.

Medlem

Fan va nice, Just Cause 3 var det största spelet på länge till ps4:an, och jag har knappt kört det på datorn som jag köpte till steam, då det hade problem med sparfilerna, så orkade inte börja om 50 gånger... Nu kan jag lira det på ps4:an, så joo, jag tycker psn+ är värt det... Bara man betalar för ett år i taget!

Skrivet av marcus8958:

Inga dåliga spel. Tråkiga är att man redan äger båda. Hoppas på bättre lycka nästa gång eller så får man sluta köpa spel helt.

Jag vet, det där suger, men vad som suger ännu mer, är när dom släpper nåt spel man köpt 2veckor innan gratis på psn, eller åtminstone 400kr billigare med rabatt?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar