GTA 6-rykte skjuts ned – CV är fejk

Robot
GTA 6-rykte skjuts ned – CV är fejk

Ingen anledning att hetsa upp sig. Än.

#gta-6


Medlem
Citat:

Tydligen har han blivit utsatt för en trollattack.

Eller ett skämt, som man brukade säga på min tid.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Eller ett skämt, som man brukade säga på min tid.

Man skämtar inte om sånt... inte på mitt internet! *activate crybaby*

Medlem

GTA 5 är ett av dom bästa spelen jag lirat, otroligt bra design, story och spelupplevelse. Ändå kändes det som att dom bara nådde en bråkdel av potential spelet hade, tänker främst på hur lite du kunde göra singleplayer efter kampanjen var avklarad då hela världen i princip bara var ett skal, har stora förhoppningar på 6:an och dom får gärna ta hur många år som helst på sig bara det blir bättre än 5:an

Avstängd
Skrivet av abso:

GTA 5 är ett av dom bästa spelen jag lirat, otroligt bra design, story och spelupplevelse. Ändå kändes det som att dom bara nådde en bråkdel av potential spelet hade, tänker främst på hur lite du kunde göra singleplayer efter kampanjen var avklarad då hela världen i princip bara var ett skal, har stora förhoppningar på 6:an och dom får gärna ta hur många år som helst på sig bara det blir bättre än 5:an

Ja jag spelade bara singleplayer kampanjen och den var grym. Man hade gärna velat ha lite mer singleplayer i GTA 5, dom hade kunnat göra hur mycket som helst!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Kostar dem mer att skapa ett nytt GTA än att fortsätta skapa content till det nuvarande, och sen är det ju SharkCards, dom håvar ju in miljoner med pengar , så varför skulle dom riskera det och skapa ett helt nytt spel och börja om igen?
Det här säger jag pga att det inte har kommit ett enda singleplayer DLC till spelet, dom försörjer sig på Online delen.

Om GTA6 skulle komma ut, så skulle det nog dröja 5 år.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

klart som fan dom jobbar med gta 6 hur efterblivna är ni ??

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Kostar dem mer att skapa ett nytt GTA än att fortsätta skapa content till det nuvarande, och sen är det ju SharkCards, dom håvar ju in miljoner med pengar , så varför skulle dom riskera det och skapa ett helt nytt spel och börja om igen?
Det här säger jag pga att det inte har kommit ett enda singleplayer DLC till spelet, dom försörjer sig på Online delen.

Om GTA6 skulle komma ut, så skulle det nog dröja 5 år.

GTA6 kommer sälja en oerhörd mängd exemplar, vilket är en fin inkomst oavsett hur mycket de får in på mikrotransaktioner för GTA online. De kan då göra ett GTA som fokuserar på nuvarande generationen konsoler helt. Kom ihåg att GTA V kom till 360/PS3 först. Samtidigt kan de antagligen göra en mer avancerad GTA Online från början om de kan fokusera på nuvarande konsoler.

Medlem

@Godofcheese: dem skapar ju inte ett helt nytt spel och börjar om från noll.

Dem skapar en UPPFÖLJARE som, om den är vettigt designad och utvecklad, kommer att kännas som ett naturligt nästa steg i evolutionen av GTA.

Det enda jag är intresserad av är om den självklara uppföljaren på 5an är en PC-release i samband med konsolrelease.

Medlem

Kan inte tro eller hoppas att det inte är alltför långt ifrån utannonsering då det nästan är 4 år sedan GTA 5 kom. Det är så jäkla dryg utvecklingstid R* tar på sig. Börja mjölka då denna serie behöver komma med lite oftare mellanrum.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Såg detta i Reddit tråden, det är från hans Instagram. Känns mer som att Rockstar blev lite sura på honom. http://i.imgur.com/MUt1gHP.jpg

Medlem

Dom har ett team som gör nonsens online skräp till gta v och original teamet hur många som är kvar som gör 6an catfish ?

Medlem

Dom började med 5an ganska tidigt efter 4an. Det vore dumt om Rockstar inte har påbörjat på del 6 då serien tar sån lång tid att utveckla. Personligen så tror jag dom började efter GTAV släpptes. Om dom nu planerar att släppa det efter RDR2 så kan det nog bli runt år 2020.

Avstängd
Skrivet av nils45:

Dom började med 5an ganska tidigt efter 4an. Det vore dumt om Rockstar inte har påbörjat på del 6 då serien tar sån lång tid att utveckla. Personligen så tror jag dom började efter GTAV släpptes. Om dom nu planerar att släppa det efter RDR2 så kan det nog bli runt år 2020.

Ja nästa GTA blir antagligen till nästa generations konsoler som PS 5 osv. Kommer säkert ett till PS 4 med precis som GTA 5 kom till PS 3 och xbox 360.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Ja nästa GTA blir antagligen till nästa generations konsoler som PS 5 osv. Kommer säkert ett till PS 4 med precis som GTA 5 kom till PS 3 och xbox 360.

Nej det tror jag inte, det skulle vara en förlust. Den tiden som Rockstar kommer släppa GTA6 så kommer denna generationen har varit ute ett tag, och fler kommer ha tillgång till de nuvarande konsolerna, och så har dom redan påbörjat utvecklingen, så spelet kommer nog inrikta sig på nuvarande konsoler, ps4, xboxOne.

1
Skriv svar