Call of Duty: Modern Warfare Remastered går nu att köpa separat

Robot
Call of Duty: Modern Warfare Remastered går nu att köpa separat

Inte längre enbart en del av Infinite Warfare.

#call-of-duty-infinite-warfare


Medlem

Helt för dyrt och tramsigt att kartor som följde med originalet måste köpas seperat.

Synd, ett mycket bra spel - men vi som redan har alla spelen borde fått den gratis


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ja det ska fortfarande vara ostabilt och dåligt optimerat, fps låst till 90.. ingen server browser eller dedikerade servrar till PC... bortsett från det, ett bra spel. Fungerar suveränt till PS4/Xbone, men det är väl som vanligt, det är där dom lägger allt krut. ;/

Medlem

Bra spel men helvete vad dyrt! Diggade verkligen originalet men aldrig att jag skulle slänga 40 euro på det :S

Medlem

Det ante mig. Kunde de inte sagt det direkt!?
Jag förbokade Infinite Warfare, såklart, och har spelat MW remastered kampanjen. Det var väl snyggt och bra, men jag såg tyvärr ingen större skillnad från originalet.
Har inte testat multiplayer, än.


signatur

autograph

Medlem

@Shogunshaman: Call of Duty är alltid dyrt. Blev less på att Black Ops aldrig fick ett rimligt pris efter 6 år på min önskelista på Steam, så jag köpte det på en tredjeparts sida..


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

"Activision har inte lyssnat på det örat. Förrän nu" Mer troligt att dem har lyssnat men inte brytt sig då dem vet att det är ett prisat spel och kan tjäna mer pengar på att sälja det som paket. För att sedan släppa det igen och tjäna mer pengar!
Såg detta komma på mils avstånd!


signatur

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.

Medlem

Skulle aldrig stödja detta då man ägde och spelade originalet som var hästlängder bättre. I detta har man tagit bort allt vad heter dedikerade servrar, mod-tools och infört match-making, precis det som vid skarven Cod4 vs MW2 dödade hela pc-communityn / clan scenen. Nätkoden är också brutalt mycket sämre som också påpekats av tex battlenonsese och hans videos. Efter cod4 vart allt väldigt nerkluttrat och medan spelen visserligen blev snyggare blev allt annat så mycket sämre, speciellt för pc-folket.

1
Skriv svar