Snubbe rollspelar Agent 47 i Playerunknown's Battlegrounds – använder bara pistol och vinner

Robot
Snubbe rollspelar Agent 47 i Playerunknown's Battlegrounds – använder bara pistol och vinner

Hyfsad skicklighet och en liten gnutta tur.

#hitman, #playerunknowns-battlegrounds


Medlem

Vilken extremt dålig nyhet.. nyhetstorka ? Bättre att inte skriva någonting alls än att en random dude gjorde 14 noscopes och vann sin match..

Medlem

Redaktionen älskar PUBG

Avstängd
Skrivet av toslow4u:

Vilken extremt dålig nyhet.. nyhetstorka ? Bättre att inte skriva någonting alls än att en random dude gjorde 14 noscopes och vann sin match..

Jag spelar inte det här spelet men tycker det var en bra nyhet! Har bara sett Kalle och dom på FZ spela det förut men detta var underhållande med.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Gnällspikarna issssss baaaack.
P.S
Spel-media tenderar att skriva om just spel ur alla dess sidor. Det handlar om mer än endast recensioner och förhandstittar och dylikt. Om det nu är så jävla störande, varför klickar ni er ens in på nyheterna i fråga, som ni inte ens vill läsa?

Avstängd

@toslow4u: Varför klicka in ens om du ska gnälla på artikeln? Bättre dom skriver om detta än om att någon gamer snubblat på en bananskal eller annat skit *nej har inte hänt, var bara ett exempel så lugna tuttarna*

Inaktiv

Kul att han gjorde det och faktiskt vann! Har faktiskt själv funderat på att prova det nån gång efter att jag fick skjortan + slipsen i en låda

Medlem

Spelet verkar kul, men den där jävla cirkeln bara dödar det för mig.

Skägg.
10 Chambers

@Makkapakka: Den har dödat mig flera gånger också... =(


signatur
Medlem

@Makkapakka: cirkeln gör spelet kul annars hade det bara varit en camping simulator med kass grafik. Var däremot själv skeptisk mot att cirkeln innan jag köpte spelet.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Makkapakka:

Spelet verkar kul, men den där jävla cirkeln bara dödar det för mig.

Varför då? Matcher hade fullständigt saknat all form av tempo och varat för evigt utan cirkeln, då spelare helt enkelt hade slutat hitta varandra efter ett tag när tillräckligt många dött....

Medlem

@Sisyr: Jag ogillar bara mekaniken.

Medlem
Owe
Medlem

Vad coolt o vilken flax han hade även om han var väldigt duktig.

1
Skriv svar