Konsolversion av APB inte utesluten

Robot
Medlem
Konsolversion av APB inte utesluten

Och varför har jag fått för mig att det här var en PS3-exklusivitet?

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Och varför har jag fått för mig att det här var en PS3-exklusivitet?

Ingen aning. Aldrig varit tal om det vad jag vet...

Spelet är iaf oerhört kul, men det har ni inte hört från mig.


signatur

- r4z0r -

Medlem

Detta är ett MMO som skulle göra sig väldigt bra på konsol.

Hur va de nu med NDA, r4z0r?

Har tillgång till betan men har så jävla kass timing så jag missar dom där tiderna när man kan testa :\

Medlem

Mahone: Om du har tillgång till betan är det fritt fram att spela ända tills den 6:e juni, dygnet runt (har jag hört...).

Spelet är otroligt kul, verkligen (sa en kompis). Hoppas de lyckas bena ut de få buggar som fortfarande är kvar (enligt kompisens kompis).

Medlem

så skulle "rockstar" gjort å sagt med Red Dead Redemption. (Bara släppt det till PC) å sen kanske till konsolerna, jaja drömma kan man ju:(

Medlem

what is this? varför visste jag inte om detta spel?

Medlem

Super kul spel, kör betan som en galning. Bästa MMO:t på länge.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

APB slutade att vara intressant när dom gick ut med att det skulle bli månadskostnad.

Medlem
Skrivet av Loading:

APB slutade att vara intressant när dom gick ut med att det skulle bli månadskostnad.

ja ja håller me en del där, men spelet är endå väldigt kul, men, man kmr kuna spela spelet utan månads kostnad, man kan spendera hut mkt tid som helst i social district, därimot behöver du använda särkilda poäng i spelet för att få spela i action districts, dessa poäng kan du skaffa bodde från att köpa dem för riktiga pengar, lr genom att sälja saker i spelet till andra spelare.
EX: jag kör i action district i låt oss säga 20timmar, under den tiden hara lyckats köpa en stor fet hummer med veta finyler trimmad etc, då kan jag sälja min fina bil för poäng, som låter mig fortsätta köra ett par timmar till ( beroende på hur mkt poäng du fick för bilen).

Och helt annat nu då, För er betaspelare som inte förståt så kan ni spela hur mkt ni vill fram till 6juni, Fast det här var ju bara en liten fågel som viskade i ert öra, så jag har ju inte sagt ngt ;P


signatur

Rwa?

Medlem

Jag är också med i betan och jag måste säga att det var roligt till en början men nu blir jag bara arg på det, APB är inte ballanserat för 5öre och uppdragen är väldigt repetitiva, faktum är att det enda som är bra är character customization vilket verkar vara deras USP. Så varning för alla som tänker köpa APB

Medlem

Tyvörr ganska så tråkigt.
Bilfysiken är skrämmande dålig, uppdragen alldeles för repetitiva, vapnen tråkiga, och mmo-delen märks knappt av då alla bara springer runt och ignorerar varandra. Kan säkert bli ett dugligt spel men jag tänker då inte skaffa det, varken på PC eller konsol, och personligen tror jag det finns alltför många bra spel till konsol för att det ska bli en hit, visst är det mmo men spelelementen är ju långt från unika. Lycka till iaf

Medlem

Jag antar att man tjänare mer på mmorpg spel på pc än consol eller?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Battlecry:

Jag är också med i betan och jag måste säga att det var roligt till en början men nu blir jag bara arg på det, APB är inte ballanserat för 5öre och uppdragen är väldigt repetitiva, faktum är att det enda som är bra är character customization vilket verkar vara deras USP. Så varning för alla som tänker köpa APB

Håller helt med, var ruskigt kul i början men med balansen åt helvete, en sniken affärsmodel (man betalar även micro transactions) samt att HelioS botten redan finns på betan..
blir nog inget givet köp längre.

Rött och blått, är det CTF rakt igenom?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har lirat betan en del och måste tyvärr säga att APB är det sämsta skit jag sett. Det började rätt bra men nu skulle jag inte ens spela det om jag fick betalt.

matchmakingen (balansen) är totalt uppfuckad. Som nybörjare (rank 20- 50) är det inte ovanligt att du får möta betydligt bättre spelare (rank 120+) med enormt mycket bättre vapen.

Du får ingen info what so ever om vad som krävs för att komma åt bättre grejer.

Costumiseringen som från början var rätt ok har blivit skit. Assvårt att placera saker rätt och fick dessutom info från en polare igår att den är förstörd.

Spelet laggar som en repig stenskiva (LP).

Du blir utloggad med jämna mellanrum utan förklaring.

Visst det är en beta så vissa brister får man räkna med men jag skulle ändå vilja ge en rekommendation.

UNDVIKA DETTA SKITSPEL!!!!

Medlem

Kan tilläga också att uppdragen är riktigt patetiska.
Att som nybörjare springa runt och spraya väggar är väl ok. Men att som rank 150 med en treathlevel på 12 och 100.000 på banken blir det ju bara löjligt.
upprepar min uppmaning. UNDVIK!!!!

Medlem
Skrivet av fujim:

Har lirat betan en del och måste tyvärr säga att APB är det sämsta skit jag sett. Det började rätt bra men nu skulle jag inte ens spela det om jag fick betalt.

matchmakingen (balansen) är totalt uppfuckad. Som nybörjare (rank 20- 50) är det inte ovanligt att du får möta betydligt bättre spelare (rank 120+) med enormt mycket bättre vapen.

Du får ingen info what so ever om vad som krävs för att komma åt bättre grejer.

Costumiseringen som från början var rätt ok har blivit skit. Assvårt att placera saker rätt och fick dessutom info från en polare igår att den är förstörd.

Spelet laggar som en repig stenskiva (LP).

Du blir utloggad med jämna mellanrum utan förklaring.

Visst det är en beta så vissa brister får man räkna med men jag skulle ändå vilja ge en rekommendation.

UNDVIKA DETTA SKITSPEL!!!!

Jag håller med, med en nypa salt.

Det största problemet jag har: Enforcers vs Criminals. Det finns absolut ingen anledning att ha det typiska "cops vs the bad guys", för inget som Enforcers gör av någon mening är för att skydda folket, kan slå vad om att jag dödat fler fotgängare än Criminals. En annan sak är ju att man uppmanas inte precis till att arrestera Criminals, utan bara att döda dem.

Alldeles för mycket folk på ställen, även om det är uppdelat i instanser, gör det istället som i EvE att alla spelar på en jävla instans/server och gör spelvärlden lika jävla stor som typ GTA: San Andreas, om inte större. Det är konstant kaos, löjligt tråkigt efter ett tag.

Och juste. Female customisation = Pure shit. Hälften av hårstilarna har ju inte ens hår. Sen måste man låsa upp allt skit också, inte står det någonstans hur och vem man måste jobba för.

Ibland går jag tillbaka till spelet efter patcher för att se vad och hur de har fixat grejer, men änsålänge är det inte ett spel jag köper.


signatur

" My childhood was short, but my immaturity will last forever! "

Medlem

spelet är bra imo(iaf om man är ett gäng på vent), om det inte vore för alla jävla aimbots.. överväger starkt att inte köpa det bara därför, vilket är rätt synd.

1
Skriv svar