Andra expansionen till Guild Wars 2 avslöjas ... imorgon!

Robot
Andra expansionen till Guild Wars 2 avslöjas ... imorgon!

Fem år efter ursprungsreleasen avtäcks nästa äventyr i Tyria.

#guild-wars-2, #nyhetstips


Medlem

Spelar folk verkligen fortfarande GW2? Stor besvikelse till spel imo. Först GW var mycket bättre.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

både hypad å extremt orolig då expansionen utspelar sig i det område jag hatade mest av alla i gamla guild wars xD crystal desert å dom förbannade portalerna man var tvungen att aktivera hit å dit.


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Spelar folk verkligen fortfarande GW2? Stor besvikelse till spel imo. Först GW var mycket bättre.

ganska stabil spelarbas å brukar inte vara något problem med folk för meta events för det mesta.


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Har närmare 4k timmar i gw2 och mestadels av den tiden är i WvW haha men blir spännande att se vad som presenteras

Geeks Gaming
Skrivet av Kleptoman:

Spelar folk verkligen fortfarande GW2? Stor besvikelse till spel imo. Först GW var mycket bättre.

Sluta spela de ganska snabbt... men kom tillbaka för typ en månad sedan... har blivit jätte bra. Så himla mycket att göra.
Visst jag saknar en del från ettan men tvåan är fortfarande riktigt bra.
Och ja... där är jätte mycket folk som fortfarande spelar.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Spelar folk verkligen fortfarande GW2? Stor besvikelse till spel imo. Först GW var mycket bättre.

Ja. Enligt mig ett av de bästa MMORPG-spelen som finns just nu.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

hur man än försöker så fastnar jag aldrig vid gw2 men hoppar in ibland orkar köra nån timma sen ruttnar man igen

Men kul att folk gillar det


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ett spel som jag verkligen borde spela mer.

Medlem

Älskade spelet när det kom och spelade under lång tid. All achievement-zerging genom den rätt usla "Living Story", innan första expansionen, tog till slut kål på min spelglädje.

Har försökt komma tillbaka flera gånger, men kommer aldrig längre än att jag loggar in och kollar runt lite tyvärr.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

RmK
Medlem

Om det här ser bra ut så kommer det nog bli en comeback för min del. Spelade det mycket innan Heart of Thorns men köpte aldrig expansionen då jag spelade andra spel då. Då får man ju båda expansionerna för priset av ett.

Geeks Gaming
Medlem

Fan man känner sig så efter, trodde detta spelet var "dött" att ingen spelade det, trodde det om andra spel nyligen också men vad fel man kan ha.
Är det dags för en comeback? Njaaa...


signatur
1
Skriv svar