Usain Bolt blir spelbar karaktär i PES 2018

Robot
Usain Bolt blir spelbar karaktär i PES 2018

Världens snabbaste sprinter gör virtuell fotbollskarriär.

#pes2018, #konami, #pes-18, #usian-bolt


Medlem
Medlem
Medlem

Lika sätta in Mcgregor då också haha

Geeks Gaming

Känns som en början på ett fantasy-fantasy lag, fiktiva spelare spelar fotboll! Väntar bara på F12020, NHL19 och Dirt Rally 4 med samma koncept! Men känns som en kul grej i ett annat rätt urvattnat område...

Skribent
Skrivet av PCMan:

Lika sätta in Mcgregor då också haha

Haha, det skulle ju dock vara kul!


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Varför inte min katt ??

Medlem

Hade man sett sporten på svt i måndags så hade man förstått nyheten.

Medlem

Fullkomligt idiotiskt. Detta är en utav många anledningar till att Fifa är bättre


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

@Kleptoman: Fast inget fotbolls spel är ju "bra". Tråkigaste sporten att titta på och att spela, därmed det absolut tråkigaste att spela på en enhet, hade varit skillnad om man krämade upp det lite med hagelgevär och granater.

Medlem
Skrivet av Loltron:

@Kleptoman: Fast inget fotbolls spel är ju "bra". Tråkigaste sporten att titta på och att spela, därmed det absolut tråkigaste att spela på en enhet, hade varit skillnad om man krämade upp det lite med hagelgevär och granater.

TACK! Trodde jag var ensam om detta!

Medlem

@Loltron
@Shuriko
Så nu har vi lärt oss att några personer här i världen inte gillar ett visst spel som andra gör. Ska helt klart skriva upp detta i min lista över "saker man lär sig varje dag".

Medlem

@Pettor: du kan lägga till mig på den listan, om det är en open petition?

Medlem
Skrivet av Shuriko:

TACK! Trodde jag var ensam om detta!

https://www.youtube.com/watch?v=BrE9qfKOpQQ

Super Mario Strikers är nog det närmsta man kommer till det ^^

Avstängd

Jag håller FIFA spelen högre och mer realism. Story läget var kul i förra spelet med fast en aning kort. Trodde man skulle få spela mer än en säsong. Men det ska väl fortsätta i FIFA 18 så det ser jag fram emot!


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar