Se trailern för kommande Guild Wars 2-expansionen

Robot
Se trailern för kommande Guild Wars 2-expansionen

Det är snart dags att återvända till Tyria.

#arenanet, #guild-wars-2, #kanickel, #nyhetstips


Medlem

Tycker det är helt rätt att införa mounts! Generellt positiv till vad expansionen utlovar

Medlem

Det jag inte förstår är varför de valde att dra in Balthazar i det hela, skulle inte GW2 handla om hur de gamla drakarna vaknade upp för att kaoza till världen? Eller har jag missat något i sista delen av living storyn?

Är ytterst skeptiskt till expansionen men får väl glo över polarens axel innan man bestämmer sig om den är värd att skaffa.


signatur

In Hoc Signo - PPP

Medlem
Skrivet av myskah:

Det jag inte förstår är varför de valde att dra in Balthazar i det hela, skulle inte GW2 handla om hur de gamla drakarna vaknade upp för att kaoza till världen? Eller har jag missat något i sista delen av living storyn?

Är ytterst skeptiskt till expansionen men får väl glo över polarens axel innan man bestämmer sig om den är värd att skaffa.

well 2 drakar är döda, 2 har somnat igen, en i havet vet vi nada om, och kraky råkar bo i samma öken vi kommer att vara i i expansionen så lär nog mynna ut i en threeway mellan spelare, balthazar å kraky


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av myskah:

Det jag inte förstår är varför de valde att dra in Balthazar i det hela, skulle inte GW2 handla om hur de gamla drakarna vaknade upp för att kaoza till världen? Eller har jag missat något i sista delen av living storyn?

Är ytterst skeptiskt till expansionen men får väl glo över polarens axel innan man bestämmer sig om den är värd att skaffa.

Uppfattade inte om du hade spelat hela living story season 3 eller inte, men det blir väl ganska tydligt att hans återkomst har med drakarna att göra, utan att säga för mycket. Men vi vet inte motivationen till varför han är tillbaka, det får vi antagligen veta nu i expansionen, men drakarna är långt ifrån glömda!

Jag är hur som helst väldigt pep på expansionen, ska bli kul att få fokusera mer på utforskande. Heart of Thornes har varit riktigt kul, med väldigt givande meta-events som spelats om många gånger, men man hade fullt upp med att överleva generellt i de nya kartorna. Det kan va kul att få utforska utan att bli uppäten av en flock söta mini-dinosaurier.

Medlem

Tycker att det är värt att nämna i artikeln eller en annan nyhet närmare datummet att det kommer finnas ett slags öppet beta tillgängligt för alla den 11-13 augusti.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

well 2 drakar är döda, 2 har somnat igen, en i havet vet vi nada om, och kraky råkar bo i samma öken vi kommer att vara i i expansionen så lär nog mynna ut i en threeway mellan spelare, balthazar å kraky

Är det Primordus och Jormag som har somnat in? Har inte haft tiden att spela igenom hela Season 3 av living storyn. Om de är det så är jag lite ledsen, hade hoppas på någon asfet fight mellan dem :/

Vi får helt enkelt se vad det mynnar ut i slutet.

Skrivet av rockylin:

Uppfattade inte om du hade spelat hela living story season 3 eller inte, men det blir väl ganska tydligt att hans återkomst har med drakarna att göra, utan att säga för mycket. Men vi vet inte motivationen till varför han är tillbaka, det får vi antagligen veta nu i expansionen, men drakarna är långt ifrån glömda!

Jag är hur som helst väldigt pep på expansionen, ska bli kul att få fokusera mer på utforskande. Heart of Thornes har varit riktigt kul, med väldigt givande meta-events som spelats om många gånger, men man hade fullt upp med att överleva generellt i de nya kartorna. Det kan va kul att få utforska utan att bli uppäten av en flock söta mini-dinosaurier.

Okej, har inte lyckats plöja igenom hela Season 3 än så är inte riktigt 100% på vad som händer. Om de lyckas få att Balthazar passar in bra och det inte blir alldeles för mycket fokus på gudarna så är jag nöjd.

Du ska se att att pocket raptorsen säkerligen kommer ha någon avlägsen släkting där i öknen


signatur

In Hoc Signo - PPP

Medlem

jag tycker det är bra att det inte handlar så mycket om ännu en Elder Dragon den här expansionen

sååå hype inför detta annars, ska bli kul att testa Spellbreaker nästa vecka

Medlem

Taggad som fan!

Medlem

Jävla dravvel till story asså


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ser nice ut, äntligen stora zoner och mounts, det är det jag saknade mest i spelet. Tyvärr så har jag glömt bort lösenordet, så mitt konto är borta för evigt, känns lite surt och börja om från början igen, så det blir nog inget mer gw2 för mig.

Medlem

@scirocco: Trist med lösenordet men har du försökt snacka med supporten?
Om du har kvar något av följande bör det gå att få det återställt: CD-key, något karaktärsnamn från kontot eller om du har kvar kortuppgifterna om du köpte spelet direkt från dem eller någonsin köpte Gems.

Helt klart värt ett försök, folk är grymt taggade inför expansionen och det finns ju som sagt tillfälle att se lite av den nästa vecka (10-12:e).

1
Skriv svar