Fotorealism utlovas i denna ursnygga mod till GTA 5

Robot
Fotorealism utlovas i denna ursnygga mod till GTA 5

Tog skaparen 1200 timmar att få ihop allt.

#NaturalVision-Remastered, #gta-5, #gta-mod


Inaktiv

Fucking fuck-crap vad snyggt!

Medlem

Frågan är bara vilken hårdvara som krävs för 60 fps 4k.

Gen
Medlem

Lätt värt att donera till killen, vilket hästjobb!

ELF
Medlem

Kan ju inte bli mer lagom. Har blivit sugen på att dra igenom GTA igen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Inte bara modden ser grym ut men även trailen var av bästa kvalité.

Medlem

Ser onekligen bra ut, synd att man inte riktigt har pengarna att spendera på en dator som skulle kunna köra modden ordentligt, och synd att det (antar jag??) inte fungerar i MP

Geeks Gaming

Verkligen synd att man inte ens kan ha grafiska moddar i multiplayer, och är inte så sugen på att köra singleplayer... Men väldigt snyggt gjort!

Medlem

När i syndernas tid ska OpenIV aktivera/lägga till funktionen så man kan enkelt installera vehicle mods så man kan bränna runt med Golf II, Volvos och liknande?

Vet att det går att göra manuellt men det är skitjobbigt, plus att det är stor risk att fucka upp hela spelet

Medlem

VR på det så kan man ta tjänstledigt ett år.
Hade nog lämnat bromsspår i kallingarna om jag körde motorcykel i spelet med VR i och för sig, men det hade det varit värt.

Medlem

Riktigt snyggt! Synd att jag inte får tillbaka mitt konto från RS så jag får testa lite vet inte hur många gånger jag tryckt på retrieve password utan mail, eller maila dem angående problemet.

Gen
Medlem

Någon som fått det att fungera? Efter att ha följt instruktionerna och installerat moden samt några andra som rekommenderas, så krashar launchern.

Medlem

Jävlar vad folk verkar vara intresserad av att lägga massor med tid på att göra ett spel som redan är väldigt snyggt lite snyggare.

Ni skrev om en nästan identisk mod till GTAV för typ ett halvår sen som jag hämtade ner. När jag startade spelet så var det mest bara störigt att spela med massa post-processing filter, och det slutade med att jag fick installera om hela GTAV (på typ 70gb online) för att få bord åbäket sen.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar