Livestream! Äntligen är förstapersonsläget släppt till Battlegrounds

Robot
Livestream! Äntligen är förstapersonsläget släppt till Battlegrounds

"Äntligen"!? Vi kommer ju dö ännu mer nu...

#battlegrounds, #fps


Inaktiv

Kanske är dags att faktiskt prova spelet då
Survival-spel är dock inte riktigt min grej så undrar om det finns någon trial till spelet?

Medlem

Åh, detta ska bli kul att beskåda! Den enda kontakt jag har med detta spel är via era lunch-streams och där tycker jag att man kan "abusa" kameravinkeln ganska rejält, t.ex. att stå vid ett hörn/träd och ändå ha full koll på vad som händer och hoppa fram när det passar.

Detta gäller även fordonen antar jag? Det kommer bli en utmaning!

ELF
Medlem

Myckrt trevligt. Kommer nog enbart köra fps läget i fortsättningen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Men varför bara till Solo och Duo och inte Squad ?
Någon som sett en förklaring ?

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Kanske är dags att faktiskt prova spelet då
Survival-spel är dock inte riktigt min grej så undrar om det finns någon trial till spelet?

Det är inte i närheten lika survival som DayZ. Du behöver tex inte äta, dricka, sova eller värma dig. Bara överleva mot 99 motståndare. Finns ingen trial vad jag vet, men lätt värt $30 eller vad det kostar.

Skrivet av FPS100:

Men varför bara till Solo och Duo och inte Squad ?
Någon som sett en förklaring ?

Tycker också det är sitmysko. Vad skulle bli annorlunda där liksom?

Medlem
Skrivet av FPS100:

Men varför bara till Solo och Duo och inte Squad ?
Någon som sett en förklaring ?

Spelar alltid med en squad så detta är surt... hoppas det kommer snart...

Medlem
Skrivet av FPS100:

Men varför bara till Solo och Duo och inte Squad ?
Någon som sett en förklaring ?

Skrivet av powerbuoy:

Tycker också det är sitmysko. Vad skulle bli annorlunda där liksom?

Skrivet av Luciphear:

Spelar alltid med en squad så detta är surt... hoppas det kommer snart...

Som jag har förstått det så är det för att de ska kunna lösa eventuella buggar och annat i mindre skala först för att sedan öppna upp för squad. Det är ju inte alla regioner som får first person nu heller, utan bara EU och NA, resten får first person vid ett senare tillfälle när första buggarna lösts.

Kom ihåg att spelet fortfarande är i early access.

Medlem

Öppnade för 50 euro


signatur

Veni Vidi Vice

Inaktiv

Riktigt kul med FPP! Någon som vet varför man ej får poäng?

Medlem

lite trött på att ni skriver om detta spel i princip varje dag


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

phi
Medlem

@anon_119148: Finns ingen leaderboard i FPP än så länge.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

lite trött på att ni skriver om detta spel i princip varje dag

Sluta läsa artiklarna då.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Riktigt kul med FPP! Någon som vet varför man ej får poäng?

Skrivet av phi:

@anon_119148: Finns ingen leaderboard i FPP än så länge.

Tyckte mej läsa att det var en bugg och att de felsöker som bäst. Samma gällde plötsliga "frame drops".

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

lite trött på att ni skriver om detta spel i princip varje dag

Lite trött på allt menlöst gnäll för gnällets skull i kommentarsfälten

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kleptoman:

lite trött på att ni skriver om detta spel i princip varje dag

Läs inte artikeln då.

Seriöst svårare är det inte.

Om något är jag trött på folk som ska skriva att de är trötta på saker (Ironin...). Scrolla förbi så är ditt problem löst. Tvekar på att du är intresserad av allt som skrivs.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

lite trött på att ni skriver om detta spel i princip varje dag

Skrivet av Sabel1:

Lite trött på allt menlöst gnäll för gnällets skull i kommentarsfälten

Skrivet av uberpwnage2.0:

Läs inte artikeln då.

Seriöst svårare är det inte.

Om något är jag trött på folk som ska skriva att de är trötta på saker (Ironin...). Scrolla förbi så är ditt problem löst. Tvekar på att du är intresserad av allt som skrivs.

LOL att jag föll för detta, kolla in Herr Kleptomans inlägg på forumet så inser ni snart att han trollar hejvilt då han kan 10 poäng @Kleptoman

Moderator | Testpilot
Skrivet av sp0de:

LOL att jag föll för detta, kolla in Herr Kleptomans inlägg på forumet så inser ni snart att han trollar hejvilt då han kan 10 poäng @Kleptoman

Welp.

Point still stand though.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@sp0de: Bara för att jag skriver som jag verkligen tycker betyder det inte att jag "trollar". Finns faktiskt andra spel än PUBG.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Medlem

Sablar vad first person view gjorde mig illamående när jag försökte kolla lite. Gick bättre förut i third person.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Grymt mkt roligare med bara first person. Vann chicken dinner med Duo nyss. Mycket mer taktiskt.

Medlem

Vore mer intressant om ni skrev om nyheter som att utvecklarna gång på gång ljuger för sina spelare eller stora nyheter som till och med får personer som Totalbiscuit att dra sig in i diskussionen om hur utvecklarna fjäskar för streamers.
Hur kommer det sig att ni kan skriva en hel artikel om hur "Denna person lyckades vinna en match med bara en pistol" men inte något som faktiskt har nyhetsvärde?

Detta va förresten från deras officiella FAQ

KoP
Medlem

Nu kommer jag aldrig spela det här spelet men jag stör mig på att "Playerunknown" inte är särskrivet varje gång jag ser någon nyhet om spelet. Det är väl ändå 2 ord? "Player unknown" borde väl vara det enda korrekta?

Medlem
Skrivet av mobmoben:

Detta va förresten från deras officiella FAQ

Så de började med detta redan i Early Access. Ser inte det som nån stor nyhet. Vad jag vet så är det fortfarande bara kosmetiska prylar man kan köpa. Men rätta mig gärna om jag har fel.

Skrivet av KoP:

Nu kommer jag aldrig spela det här spelet men jag stör mig på att "Playerunknown" inte är särskrivet varje gång jag ser någon nyhet om spelet. Det är väl ändå 2 ord? "Player unknown" borde väl vara det enda korrekta?

"PlayerUnknown" är alltså Brendan Greene's spelar-nick, så han kan ju stava det hur han vill då det är hans "namn". Så det måste inte vara särskrivet.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

@sp0de: Bara för att jag skriver som jag verkligen tycker betyder det inte att jag "trollar". Finns faktiskt andra spel än PUBG.

Nu finns det ju dock en ganska tydlig tendens i flertalet av dina inlägg att bara spy galla för gnällandets skull, som det framgår. Ett ganska tradigt sätt att berika internetz på, ofta kallat trollande.

1
Skriv svar