Se miljönerna från Conan Exiles nordliga expansion

Robot
Se miljönerna från Conan Exiles nordliga expansion
Avstängd

Hoppas dom fixat den här memorylossen som orsakar stuttering och allt annat laggande, samt fps dropen så fort man råkar titta mot ett altare eller mot andra saker.

Dessa problem som fick mig att sluta spela för tillfället då dom ignorerat när vi alla tagit upp om dessa bekymmer och aldrig blivit fixat

Medlem

Spelar folk detta ännu? Var ju sjukt poppis ett tag när det släpptes som EA. Klarade det sig ?:)

Avstängd

@dummle112: ja folk spelar detta ännu, men många har tagit en paus pga dom aldrig fixade dom problem jag skrev upp. Vi är många som gnällt till dom att det borde fixas man det har ignorerats

Medlem
Skrivet av dummle112:

Spelar folk detta ännu? Var ju sjukt poppis ett tag när det släpptes som EA. Klarade det sig ?:)

http://steamcharts.com/app/440900


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

@dummle112: Ett sätt att få svar på det du undrar: http://steamcharts.com/app/440900
Jag är en eventuell kandidat för att testa detta!


signatur

Niet.

Ambassadör
League of Legends

Är inte detta spelet i early access? Räknas det då som expansion och inte bara en ytterligare del av ett ofärdigt spel?

Medlem

Kanske dags för en comeback nu då
Man blir faktiskt sugen, 70% större värld.
Hoppas bara dom fixat "rubber-band" som var ett stort problem när jag spelade sist.


signatur
Medlem

Oj endast 1.5k som spelar om dagen Räknas det inte som dött då haha

Skägg.
10 Chambers

De har ändå tjänat tillräckligt på det för att fortsätta uppdatera det i ett år.


signatur
Medlem

Finns det ngt pve content för grupper?

Moderator | Testpilot
Skrivet av roftg:

Finns det ngt pve content för grupper?

Det finns, vet personligen inte hur avancerade alla dungeons är men givetvis är det tänkt att man ska spela mot spelare i vis mån också.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd

@dummle112: många lär komma tillbaka ifall devsen börjar lyssna på oss som tar upp om bekymmer med spelet som aldrig fixats tidigare. Ska väl ge mig in snart och ge det ett nytt försök men tvivlar att dom har ens brytt sig att lyssna på oss

Medlem
Skrivet av Pawbeltolaf:

@dummle112: många lär komma tillbaka ifall devsen börjar lyssna på oss som tar upp om bekymmer med spelet som aldrig fixats tidigare. Ska väl ge mig in snart och ge det ett nytt försök men tvivlar att dom har ens brytt sig att lyssna på oss

Lite som att be till Crom då.

1
Skriv svar