Hängivna fans kan ha hittat platsen där The Last of Us 2 utspelas

Robot
Hängivna fans kan ha hittat platsen där The Last of Us 2 utspelas
Medlem

Case closed som GW säger.

Skribent

@Leffe76:


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Bevis 3 var allt jag behövde.

Medlem

Duktiga detektiver. Kan stämma. Seattle med omgivningar kan nog bli en riktigt vacker spelplats också.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Medlem
Skrivet av Leffe76:

Case closed som GW säger.

SVT's nya E-Sport expert, Leif GG Persson

Medlem

Jaha, bra jobbat, så nu vet vi det. Bara att fortsätta vänta.

Medlem

Det här får mig att tänka på forumtråden som pusslade ihop kartan till RDR genom alla screenshots, uttalanden o rykten från spelet, det var episkt att följa.

Avstängd

Kan vara bästa trailern som någonsin gjorts. Älskade Last of us 1 och själva storyn.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av laban005:

Det här får mig att tänka på forumtråden som pusslade ihop kartan till RDR genom alla screenshots, uttalanden o rykten från spelet, det var episkt att följa.

Var det inte GTA V? Eller så var det båda.

Medlem

fan va man längar till detta, har inte klarat ettan än men fan va bra spel än så länge.

Medlem

@Påskmust: ja just ja, hade jag glömt, det var till båda ☺️

Medlem
Medlem

Blir till att köpa en begagnad ps4 när detta släpps. Till ettan hittade jag en gammal ps3a liggandes i en container på jobb, fungerade hur bra som helst ;P

Medlem

Jag tyckte det var ganska genetiska bilder. Ett parkeringshus, lite skog och en parkeringsautomat 😄

Avstängd
Skrivet av theailer:

Blir till att köpa en begagnad ps4 när detta släpps. Till ettan hittade jag en gammal ps3a liggandes i en container på jobb, fungerade hur bra som helst ;P

Jag har en till salu snart. Hade tänkt uppgradera till en pro.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

jag tror mig ha hittat ön gamle luke gömt sig på i alla år. 67.4364305556, 11.8935521307

Medlem
Medlem

Har killen autism eller något? Ärligt vem bryr sig?


signatur

AYY LMAO

Medlem
1
Skriv svar