Rainbow Six: Siege fortsätter att locka miljoner spelare

Robot
Rainbow Six: Siege fortsätter att locka miljoner spelare

Ubisofts taktiska polispangare håller kvar sina spelare med över 2,3 miljoner dagliga användare.

#rainbox-six-siege, #ubisoft


Medlem

Siffror UBI tycker om att redovisa: Rainbow 6 Siege.
Siffror UBI tycker om att förvanska: For Honor.

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Har precis börjat lira detta igen och det är fan riktigt bra alltså. Matchmaking fungerar mer eller mindre felfritt numer också. Enda negativa är performance fortfarande. Kör jag inte med "Temporal filtering" har jag svårt att hålla 60 på alla kartor (på ett 980ti som ger mig typ 90fps i BF1).

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Har precis börjat lira detta igen och det är fan riktigt bra alltså. Matchmaking fungerar mer eller mindre felfritt numer också. Enda negativa är performance fortfarande. Kör jag inte med "Temporal filtering" har jag svårt att hålla 60 på alla kartor (på ett 980ti som ger mig typ 90fps i BF1).

Jag spelar dagligen med vänner sen release december 2015. Vi har mellan 40-60ms. Till och från så får vi möta folk med 200ms+. Tro mig, matchmaking är fortfarande långt ifrån dugligt. Oavsett om du sätter själv ett "tak" i dina settings så möter du folk du aldrig kan träffa.

Dock så lovas fix mot detta i kommande patch...

Medlem

Tredje säsong? Hört ordet spel + säsong nämnats ofta senaste åren.
Vet inte exakt vad det är, kanske nån form av expantioner? Fast de ska ju byta namn på allt å förstöra allt nu för tiden, tex program ska heta appar.. -_-
Kollade på ett youtube klipp idag, en snubbe plockade ihopp sin första dator han hadde, å tyckte det nu x antal år senare var jätte gammal teknik osv... Å i mina ögon låg allt på den nivån jag är van vid... (Linus tech) vad vill jag med denna post? Ingen aning men de va bra förr i tiden.

Btw bf1 siffrorna var bra mkt mindre än vad jag trodde.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

@bambiface: Jag har märkt att vissa har rätt hög ping också, men till skillnad från launch kommer man in i en match nästan direkt.

Medlem

Synd bara att communityn har blivit skit det senaste halvåret. Massa fjortisar (mellan 12-25 år) som ropar svordomar och försöker kicka den som lever längst i laget. Har börjat använda "mute" funktionen ganska mycket numera så man slipper deras snack. tyvärr tappar ju spelet sin poäng eftersom kommunikationen är så otroligt viktig.

Medlem

Köpte det för terrorist hunts skull, besvikelsen är total ingen ingående customize loadout, inget splitscreen co-op läge

Medlem

@VeZZLaN88: Testa MPn. Riktigt bra

1
Skriv svar