För er som har missat: Crytek berättar mer om hur Hunt: Showdown kom till

Robot
För er som har missat: Crytek berättar mer om hur Hunt: Showdown kom till

PvP mixat med monsterjakt. Drömmen.

#crytek, #hunt-showdown


Medlem

Gillar starkt det jag ser. Crytek vet hur man gör.

Medlem

Så här borde "Left for Dead" varit och sett ut!
Men, nej tack ändå. Kan bli trist och mörkt i längden.


signatur

autograph

FM-guru
F.d. Sisyr

Det är ju en genre med rätt stor potential, så jag ser glatt fler försöka sig på den.

Medlem

Ser helt klart intressant ut!


signatur

AYY LMAO

Medlem

RIP Cryteck
tror inte detta blir en hit tyvärr
älskar gamla crysis och farcry men.... wtf happened just here ????
(scratches head)

Medlem
Skrivet av Dragonflame:

RIP Cryteck
tror inte detta blir en hit tyvärr
älskar gamla crysis och farcry men.... wtf happened just here ????
(scratches head)

Tja, försöker de sig inte på något nytt kommer de garanterat att gå under om de vill fortsätta producera egna spel.

Medlem

Jag älsklar asymetriska shooters. Detta verkar ballt, men minns ni Evolve och hur illa det gick? Hoppas hoppas, men utan en stabil spelarbas, oavsett hur bra spelet blir, så lär det gå samma öde tillmötes.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Umi
Medlem

Detta ser intressant ut. Hade dock gärna sett mer av ett PvP perspektiv än sambandet mellan just monstren och PvP. Som i sekvensen med bron och man hör dem andra spelarna prata och man vet att ett litet misstag och dem hör oss!! HADE VATT SUPHA!!!

Men tror att det lär gå i samma öde som Evolve fast det inte riktigt är samma upplägg, men fingers crossed!

Medlem

Kan bli ballt, tummarna hålles men man har ju blivit bränd förut.

Medlem

En remaster på crysis 1 och warhead till ett spel så hade det varit ett givet köp

Medlem
Skrivet av Magroth:

Jag älsklar asymetriska shooters. Detta verkar ballt, men minns ni Evolve och hur illa det gick? Hoppas hoppas, men utan en stabil spelarbas, oavsett hur bra spelet blir, så lär det gå samma öde tillmötes.

Evolve dog "Girigt företag day-1 DLC" döden.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

En remaster på crysis 1 och warhead till ett spel så hade det varit ett givet köp

Håller med. Hade de spelen kommit till PS4an hade jag köpt direkt.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Ser riktigt fett najs ut! Det här blev storintressant just nu!!!!!!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar