Imorgon släpps nya expansionen till Hearthstone – här är korten du bör hålla koll på

Robot
Imorgon släpps nya expansionen till Hearthstone – här är korten du bör hålla koll på
Releasehästryttare

Tur man lirar på både EU och US så man kan spela om en timma och 15 min då

Stulet från heartpwn:

Your Launch Day Goal

1. Craft any golden Legendaries you really want. This is important due to the new no duplicate legendaries rule.
2. Login and complete The Prologue to get a free Death Knight card.
3. Open any Frozen Throne packs you have acquired. You get a guaranteed Legendary within your first 10 packs.
4. Play Hearthstone!

Medlem

Förköpt när man kunde göra det direkt innan typ något kort hade blivit "revealat". Skall öppnas imorgon bitti!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Releasehästryttare

Holy shit, jag hade så mycket problem med sista bossen.
Tog mig 5 tries innan jag fick ner henne och det va en turn innan jag skulle dö av fatigue

Medlem

Brukar se Hafus översikt/recension av korten med fokus på arenaspel, intressant för en annan synvinkel på korten:

Skribent
Skrivet av kebbe:

Brukar se Hafus översikt/recension av korten med fokus på arenaspel, intressant för en annan synvinkel på korten:

https://www.youtube.com/watch?v=D8_utGIUBwA

Bra tips!


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Avstängd

Aldrig fattat grejen tbh.

Medlem

Hörde jag "gratis"? O_o

Releasehästryttare

Den är live på EU NU!

Medlem

Om man ska spela kortspel så kan man lika gärna spela och bli bra på poker.

Medlem

Har spelat Hearthstone från och till sen release. Pushade för Legend för ett tag sedan, men det är för mycket grind för att jag ska ha tid. Nafsade på rank 2 som bäst. Jag blir bara irriterad när jag ser alla nya kort. Hearthstone's stora problem de senaste expansionerna tycker jag har varit alla random-element. Hur ska jag kunna spela runt ett kort som blivit random-genererat av ett annat kort? Det tar bort hela analyseringsmomentet i spelet. Med nya expansionen verkar det inte bli bättre heller :/

Det är roligare att spela med alla random-element, oftast, men inte om man sitter och grindar för att nå legend...då blir det tableflip när man möter 5 fireballs, eller 4 flamestrikes, eller random legendaries. Kommer nog tyvärr passa på denna expansionen, även om jag älskar detta spelet :<

1
Skriv svar