Funcom förklarar vad "Fas 2" innebär för Conan Exiles

Robot
Funcom förklarar vad "Fas 2" innebär för Conan Exiles

Mycket har hänt sedan lanseringen på Early Access.

#conan-exiles, #funcom


Medlem

Är faktiskt sjukt taggad inför "Fas 2", skönt att göra en liten comeback


signatur
Medlem

Fastställt: Snoppar i spel är fortfarande kul!

Medlem

Älskar Conan Exiles och hela Conan Universet

Medlem

Fortfarande inget fokus på att fixa byggandet dock, trist. Snapping-systemet är fortfarande extremt buggigt. Ibland kan du inte placera byggstenar där de uppenbart borde passa, ofta så flimrar stenarna mellan 3-4 olika positioner och man får leta rätt vinkel.

Vår grupp av 6-7 spelare körde bara för att bygga, så för oss så dog spelet rätt snabbt. Kan tänka mig att det är helt ok för de som söker survival-aspekten dock.
Jag väntar fortfarande på ett modernt Minecraft med bättre former och mindre block. Hade varit fräckt att kunna bygga detaljerat utan att göra sina skapelser enormt stora.

Medlem

För en som är ointresserad av att bygga saker, vad kan man då göra i spelet?

Medlem

@Spectral: Helikoptern och slå folk på käften typ. Så har jag förstått det, vet inte om det stämmer.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Spectral:

För en som är ointresserad av att bygga saker, vad kan man då göra i spelet?

Eftersom spelet i grunden bygger på att du ska samla, utforska, bygga och tillverka saker så är det lite svårt att säga vad du kan göra.
Bygger du inte saker som är nödvändiga kommer du springa runt naken och slå på folk med knytnävarna och då kommer man inte långt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

ELF
Medlem

@Spectral: Du kanske kan vara den lokala byfånen som jag förövrigt var i Reign of Kings. Alla tyckte det var skoj att släpa runt mig med repet runt fotanklarna..... :=)


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Blev sugen på att kolla in detta igen. Vi var ett gäng som körde på en egen server och fokuserade mest på att bygga och försöka få alla bra grejer. Nu verkar det finnas enormt mycket mer, kanske ska testa PvP Får se vad fritiden tillåter.

Medlem
Skrivet av Spectral:

För en som är ointresserad av att bygga saker, vad kan man då göra i spelet?

Du kan ju agera rövare och ta andra spelares grejor men det förutsätter ju att du antingen lyckas slå ihjäl dem eller ta dig in i deras fästningar. Det är dock inte jättemycket poäng att spela så dock eftersom grejerna du snor huvudsakligen är resurser för att bygga och crafta.

1
Skriv svar