Playerunknown är sugen på att följa upp Battlegrounds med ett överlevnadsspel

Robot
Playerunknown är sugen på att följa upp Battlegrounds med ett överlevnadsspel

Tur, för vi överlever sällan i Battlegrounds.

#battle-royale, #battlegrounds, #dayz, #playerunknown


Medlem

Borde han inte bli färdig med detta först ...

DAY Z ::: VARNING!!!

Medlem
Skrivet av onliner72:

Borde han inte bli färdig med detta först ...

Han har ju inte börjat på det nya ännu.. Det är dessutom helt normalt att börja tänka på vad man ska göra härnäst innan man är färdig med sitt nuvarande projekt.

Medlem

Låter intressant, men vill gärna se PUBG färdigt först och måste säga att det har blivit betydligt stabilare både fps och server senaste tiden.
Visst varit något litet problem vid senaste stora uppdatering men annars väldigt bra tycker jag.


signatur
Medlem

Sålänge det är överlevnad mot naturens krafter(etc) och inte mot fientliga tonårspojkar från ryssland med dålig engelska. Det får gärna stanna i Battlegrounds där det hör hemma(och är kul!).

Medlem

Om de blir klar med Battlegrounds I år eller tidigt nästa år, så tror jag nästan att de kommer hinna bli klara med nästa project före Dayz-teamet xD

Releasehästryttare

Vad händer med de utlovade zombies som skulle komma till detta spelet? har alla glömt det eller vafalls?

Medlem

@Devan:
Det finns tillgängligt på Custom game.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Sålänge det är överlevnad mot naturens krafter(etc) och inte mot fientliga tonårspojkar från ryssland med dålig engelska. Det får gärna stanna i Battlegrounds där det hör hemma(och är kul!).

När det gäller fientliga tonårspojkar från ryssland med dålig engelska så är det väl närmast att anse som en naturkraft i spelvärlden.

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Om de blir klar med Battlegrounds I år eller tidigt nästa år, så tror jag nästan att de kommer hinna bli klara med nästa project före Dayz-teamet xD

Ha i tankarna att Battlegrounds använder någon annans färdiga motor redan.

Hoppas det inte blir ett openworld- zombie-multiplayer-survival-crafting spel. Känner att jag fått tillräckligt av just dessa spel

Medlem

@Fr0gg0.:

Ja de använder Unreal Engine. När Dayz började så hade de ARMA motorn, som de sedan har gjort om en hel del. Men de hade en motor klar när de började, även om den motorn kanske inte riktigt håller måttet för ambitionen för spelet.

1
Skriv svar