Grin-utvecklare spelar Terminator: Salvation

Robot
Grin-utvecklare spelar Terminator: Salvation

Är inte direkt nöjda med resultatet.

#nyhetstips, #terminator-salvation


Medlem

Jag kommer ihåg att spelet var älskad av alla trofé jägare för varje trofé var en guldtrofé. Jag har för mig att alla var ganska enkla att få också

Medlem

@jehuty: ja jag vill minnas att det var ju bara att klara hela spelet så hade du platiunum eller 1000 gamescore på det. Vilket tog runt 3-4 timmar


signatur

God is dead

Medlem

Är det inte företaget 10 Chambers Collective som spelar? De håller på att utveckla spelet "GTFO" just nu (förmodligen är denna stream gjord i reklamsyfte). Ulf Andersson & Simon Viklund jobbade dessutom på Starbreeze/Overkill (Simon har bl.a gjort musiken till Payday 2) innan de valde att lämna det bolaget. Just nu är det Ulfs bror Bo Andersson som är VD för Starbreeze. Både Ulf och Bo jobbade på Grin tidigare innan Square Enix gjorde ett beställningsjobb som inte blev av och hela bolaget gick i konkurs.

Medlem

Jag får inget ljud, står att videon är muted för den kan innehålla copyrighted material?

eld
Medlem

Jobbade på det här projektet, en redig livserfarenhet ¯\_(ツ)_/¯

Inaktiv

Jag spelade igenom TS, det var ett halvokej spel. Enkel, lättsmält underhållning som inte utmanande men som inte gjorde något fruktansvärt jättefel heller. Kört betydligt sämre spel än så.

Medlem
Skägg.
10 Chambers

Åh, älskar sånt här. För några år sedan var det några Dice-anställda som gick igenom BF3-kampanjen.


signatur

Tack för shoutout FZ!

Vi hade det extremt roligt och hoppas att ni tittare underhålls också.

Skägg.
10 Chambers

@Viktor Viklund: Tack själva för underhållningen, kommer nog offra en sovtimme för att kolla klart.


signatur

Jag minns att jag spelade det i tio minuter och sedan slängde det i slaskhinken.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ugh, Grin var verkligen en skam för svenska spelindustrin. Verkligen ett under att folk röstade med sina pengar och lät studion gå under.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Åh, älskar sånt här. För några år sedan var det några Dice-anställda som gick igenom BF3-kampanjen.

Samma utvecklare har även spelat igenom Mirror's Edge Catalyst: https://www.youtube.com/watch?v=pRHbb2sQ6bo&list=PL4ZS2guXqa_...

Skrivet av Korken:

Jag får inget ljud, står att videon är muted för den kan innehålla copyrighted material?

Det är bara den delen av tidslinjen som är röd som ljudet är nertystat på. Lyckligtvis är allt det innan spelet börjar, så hoppa fram till cirka 33min så ska du se att du får ljud.

1
Skriv svar