Cataclysm kommer "förhoppningsvis" i år

Robot
Medlem
Cataclysm kommer "förhoppningsvis" i år

När den än kommer så blir det kul med nya zoner och questar att upptäcka!

Inaktiv

Man kan inte jämföra SC2's arbetstid med Wow och expansionerna. Jag tror att det kommer ut i vinter som förra, då vi redan har betan på full gång.

Inaktiv

Bra blizzard, släpp det när ni är nöjda inte en sekund tidigare

Medlem

Medtanke på att alphan är igång finns chansen att det kommer innan året är slut.

Medlem

tippar på oktober

Medlem

Näst sista expansionen! Sen kommer sista expansionen som höjer nivå taket till 100!

Sen slutar eran resa.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Tror det beror till 100% på hur mycket sc2 säljer och blir poppis.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Tippar på november-december. Hoppas på senare. Vill ha tid med Starcraft 2.

Medlem

Cata-vad?


signatur

- r4z0r -

Medlem
Skrivet av Remus:

Näst sista expansionen! Sen kommer sista expansionen som höjer nivå taket till 100!

Sen slutar eran resa.

Så dom skulle lägga ner en produkt som inbringar runt 1 miljard kr i månaden? Troligt

Dom kommer mjölka den här kossan till dom går i pension. Sen kan man ju tycka vad man vill om det...

Medlem

Skulle inte Blizzard släppa ett spel om året? Starcraft 2 släpps ju i år, borde då inte Cataclysm släppas nästa år och Diablo 3 året efter det? Eller räknas inte Cataclysm?


signatur

Burn in the light.

Inaktiv
Skrivet av redruM:

Skulle inte Blizzard släppa ett spel om året? Starcraft 2 släpps ju i år, borde då inte Cataclysm släppas nästa år och Diablo 3 året efter det? Eller räknas inte Cataclysm?

Klart inte Cataclysm räknas, WoW är inte ett spel det är ett liv.

Medlem
Skrivet av noxi:
Skrivet av Remus:

Näst sista expansionen! Sen kommer sista expansionen som höjer nivå taket till 100!

Sen slutar eran resa.

Så dom skulle lägga ner en produkt som inbringar runt 1 miljard kr i månaden? Troligt

Dom kommer mjölka den här kossan till dom går i pension. Sen kan man ju tycka vad man vill om det...

Jag har faktiskt läst att det kommer två till expansioner efter Cataclysm.

Medlem

Snälla, släpp det i år


signatur

Game long and prosper

Medlem

Blir helt klart köp direkt: )

Medlem

Det var som fan

Medlem

och icc som börjar bli trist suck.

Medlem

Bra gjort av Blizzard! Tycker inte att de ska sätta ett specifikt datum eftersom alla blir irriterade och arga när de skjuter upp det. Har stor respekt för Blizzard som spelföretag

Inaktiv

tjejen blev nyss lvl36 i vanilla wow..
dom får gärna ta lite tid på sig så hon hinner upp till 80 xD

Medlem

In before inevitable "wow sucks" spam (är lätt förvånad över att ingen har känt sig tvungen till att säga det ännu... känns nästan som att det hör till numera).

Om Cataclysm inte kommer ut i år blir jag lite besviken... ICC börjar kännas slitet, och Ruby sanctum är en enda boss.

Medlem

Så länge spelet är bra är det väl helt okej att de mjölkar på. Dock så kommer jag personligen fundera starkt på att lägga ned om de ger microtransactions en större roll.

Skrivet av Gabe:

In before inevitable "wow sucks" spam (är lätt förvånad över att ingen har känt sig tvungen till att säga det ännu... känns nästan som att det hör till numera).

Orka bry sig. Vill inte sänka mig till samma nivå som WoW fanbojs


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Gabe:

In before inevitable "wow sucks" spam (är lätt förvånad över att ingen har känt sig tvungen till att säga det ännu... känns nästan som att det hör till numera).

Orka bry sig. Vill inte sänka mig till samma nivå som WoW fanbojs

hah, gjorde du inte precis det?

Medlem
Skrivet av Remus:

Näst sista expansionen! Sen kommer sista expansionen som höjer nivå taket till 100!

Sen slutar eran resa.

Nivåtaket kommer höjas till 85 i och med Cataclysm, så att det skulle komma en sista expansion sedan när man höjer till 100 känns väldigt ologiskt.

Annars kan man väl hoppas på en spelsläpp någon gång under senare delen av hösten, även om man aldrig kan förvänta sig "tidiga" spelsläpp från Blizzard.

Inaktiv

Så detta kanske innebär att diablo 3 tar dess plats!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Inaktiv

Man undrar vilket expansion som kommer efter detta?

Innan WotLK släpptes började de arbeta på Cataclysm - d.v.s. att de förmodligen börjar snart att arbeta på något nytt...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Det bör komma i år. Blizzard sa att de skulle släppa två stora spel 2010. SC2 är ett

Mer pengar åt Blizzard!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Själv har man alltid kört i casualgillen. Haft ett eget innan men nu är jag i ett annat. Denna expansion känns som man haft rätt tid på sig. Vi håller på att beta i heroic 10 manna och har 3 bossar kvar i normal 25 manna. Visserligen kommer ju dessa % buffar (höjs till 20% idag) men dom är ju mest till för just oss.

12
Skriv svar