Stor sommartävling - vinn ett Geforce GTX 1080 Ti!

Medlem

Äh fan orka lägga ner tid på att komma på någon smart slogan när de ändå väljer någon riktigt kass i slutändan(om de inte väljer mig såklart).

Skägg.
10 Chambers

@Bennii: En miss, tog bort den. Skickade in alla bidrag vid 17-tiden idag.


signatur
Medlem

Hade missat denna tävling men den verkar fortfarande vara öppen? Skickade hursomhelst in ett bidrag och hoppas på det bästa!

"Pwn it with Ownit" - kanske för enkel för att vinna men hade varit kul att vara med oavsett!

Skägg.
10 Chambers

@Algernon: tävlingen löpte till och med måndags, miss i kommunikationen gjorde att den syntes på ettan igen. Jag kan också meddela att den varianten skickats in flera gånger om


signatur
Medlem

Jag förstår, då var det kört oavsett. Misstänkte också att den varianten var tagen

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Spänningen är ooooooooooolidlig! Jag har räknat ut att jag har ungefär 92.6% chans att vinna detta.

Medlem

Jag skulle chansa på att jag har upp till 45% chans att vinna eller mer, såhär mellan tummen och pekfingret.

Medlem

Hur gick det?

Medlem
Skrivet av mill:

Hur gick det?

Det borde vara klart snart, men de i sin facebook-grupp att det var grismånga bidrag som kommit in.

Skägg.
10 Chambers

Japp, grismånga är en bra beskrivning. Vi borde ha vinnaren klar i mitten av nästa vecka. Tack för ert tålamod!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Japp, grismånga är en bra beskrivning. Vi borde ha vinnaren klar i mitten av nästa vecka. Tack för ert tålamod!

Vart kommer man gå ut med vinnaren?

Skägg.
10 Chambers
Medlem

När Ownit, när får vi veta???

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MosJos:

När Ownit, när får vi veta???

Fick in vinnaren alldeles nyss, stay tuned!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fick in vinnaren alldeles nyss, stay tuned!

Inte för att stressa er Carl, men är i tankarna att uppgradera riggen där hemma. Frågan blir då om jag behöver ta med grafikkortet eller ej. Hur går det? Måste varit en lavinartad respons.

Medlem
Skrivet av sandwich88:

Inte för att stressa er Carl, men är i tankarna att uppgradera riggen där hemma. Frågan blir då om jag behöver ta med grafikkortet eller ej. Hur går det? Måste varit en lavinartad respons.

Var väl två veckor sedan de publicerade resultatet https://www.fz.se/nyhet/274018-vinnaren-av-grafikkortet-i-own...

Tyvärr vann du inte :<

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av sandwich88:

Inte för att stressa er Carl, men är i tankarna att uppgradera riggen där hemma. Frågan blir då om jag behöver ta med grafikkortet eller ej. Hur går det? Måste varit en lavinartad respons.

Tja!

Vi drog vinnaren för några veckor sedan. https://www.fz.se/nyhet/274018-vinnaren-av-grafikkortet-i-own...


signatur
12
Skriv svar