Efter prishöjningen – 15 månader PS Plus till priset av 12

Robot
Efter prishöjningen – 15 månader PS Plus till priset av 12

Innan nya priset träder i kraft kan du fynda – men skynda!

#playstation-plus


Gött mos! Lika bra att fynda till tjejens och mitt eget ps4 på direkten! Tack sony! En knapp hundring är väll förövrigt inte mycket att gnälla över.

//mannen myten legenden
#enriktiggamerägerallakonsolerochpcochgillarallt

Medlem

Om man redan köpt för ett år framöver, behöver man komplettera den betalningen eller gäller den fortfarande?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

@Priapsi: Den gäller fortfarande, så om du köper en gång till så förlängs din prenumeration ytterligare. Jag tror min nuvarande slutar i början av 2018, så jag tänkte förlänga min nu.

Medlem

Finemang, fyndat och klart. Tackar för påminnelsen!

Medlem

@blackbeatsblue: Ahh, grymt. Tror det var i maj jag betalade för ett år, så det blir kanon. Tack för svar. 😊


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Nej tack dom få spelen man vill köra online kör man på pc. Tänker inte stödja dessa utsugningsmetoder. På Playstation kör jag dom exklusiva och dom som inte kräver ps plus.

Medlem

Har haft Plus, men helt plötsligt såg jag att jag inte hade det längre. Lika bra det. Vill att tv-spel ska kännas avslappnat, inte som en ständigt pockande och plånboksurholkande process som till stor del äger rum i cyberrymden. Vill att det ska kunna vara en konsoll och en tv i en stuga i ödemarken.

Medlem

Höjer dom med 95:- per år?? Hur ska jag överleva det här tro?


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Nej tack dom få spelen man vill köra online kör man på pc. Tänker inte stödja dessa utsugningsmetoder. På Playstation kör jag dom exklusiva och dom som inte kräver ps plus.

/agree
Att först betala för spelet, och sedan betala en gång till för att spela det online? Nooooo, den går vi inte på.

Skrivet av Ellakk:

Höjer dom med 95:- per år?? Hur ska jag överleva det här tro?

Dina djupa fickor är en ständig källa till inspiration. Kan jag får köpa dina kläder? Jag måste vara precis som dig.

Medlem

@Makkapakka: dom får du gratis, plus 95 spänn så kan vi spela tillsammans!


signatur

Styret upp och däcken ner

1
Skriv svar