Första betygen för Agents of Mayhem

Robot
Första betygen för Agents of Mayhem

Blandad kompott för Saints Row-skaparnas nya.

#agents-of-mayhem, #volition


Medlem

Är detta en direkt uppföljare till Saints Row IV eller är detta mer än spinoff?

Tycker det är lite synd att de skippat coop biten, de andra Saints Row spelen har alltid varit riktigt nice att lira tillsammans med en polare

Medlem

Metacritic ligger spelet på 70 som vanligast. Men många har gett det 80 av 100 ^^ jag vet att jag kommer älska detta spelet, då humorn och gameplay ser riktigt roligt ut, plus att det har lite saints i sig.

Medlem

@EpicGoblin: räknar dom median? Trodde det var medel dom räknade. Stor skillnad. Talen 1, 2 sedan 20 så ligger medianen på 2 medans medelvärdet är 11,5. Vid ojämnt antal nummer så är den mittersta medianen, medans vid jämnt antal så är medianen ett medelvärde av dom 2 mittersta

Medlem
Skrivet av Smoo87:

@EpicGoblin: räknar dom median? Trodde det var medel dom räknade. Stor skillnad. Talen 1, 2 sedan 20 så ligger medianen på 2 medans medelvärdet är 11,5. Vid ojämnt antal nummer så är den mittersta medianen, medans vid jämnt antal så är medianen ett medelvärde av dom 2 mittersta

Haha tänkte helt fel. Du har rätt, nyvaken med matte är ingen bra kombo!

Medlem
Skrivet av grenadecx:

Är detta en direkt uppföljare till Saints Row IV eller är detta mer än spinoff?

Tycker det är lite synd att de skippat coop biten, de andra Saints Row spelen har alltid varit riktigt nice att lira tillsammans med en polare

Samma universum vad jag har förstått. Annars skiljer det sig nog en hel del.

Medlem
Skrivet av grenadecx:

Är detta en direkt uppföljare till Saints Row IV eller är detta mer än spinoff?

Tycker det är lite synd att de skippat coop biten, de andra Saints Row spelen har alltid varit riktigt nice att lira tillsammans med en polare

Rykten säger att det var tänkt att vara helt fristående från allt vad SR heter, men att publishern pushade så det utspelar sig i Saints Row's universum.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Smoo87:

@EpicGoblin: räknar dom median? Trodde det var medel dom räknade. Stor skillnad. Talen 1, 2 sedan 20 så ligger medianen på 2 medans medelvärdet är 11,5. Vid ojämnt antal nummer så är den mittersta medianen, medans vid jämnt antal så är medianen ett medelvärde av dom 2 mittersta

Det där med matte är ju krångligt men medelvärdet på den serien blir 7,67..

Medlem

Jag förstår mig inte på denna betygsinflation.
5 av 10 bör räknas som ett helt ok spel och detta har fått mer. precis vad man tänker att detta spel är eller hade folk räknat med 10 av 10


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

@EpicGoblin: ja, nej kan relatera till det ^^

Medlem

Deep Silver är ingen speciellt bra förläggare. Volition verkar ha gått ner sig sen de blev uppköpta av Deep Silver efter att THQ gick under. Det är synd, för Volition har gjort många bra spel tidigare.

Avstängd

Ser inte alls lockande ut. Passar på den.

Medlem

Extremt roligt spel än så länge efter två timmar.
Inga problem med prestandan. Flyter på bra i 4k ultra. Snyggt och snabbt.
Skulle kanske haft en 120+hz skärm för det här.

Edit: Fick sänka till high senare. Fortfarande lika kul dock.

1
Skriv svar