Bonde-beef i vår – Pure Farming har sått releasedatumet

Robot
Bonde-beef i vår – Pure Farming har sått releasedatumet

Dynggrepen är kastad, Farming Simulator!

#farming-simulator, #pure-farming


Skägg.
10 Chambers

Såklart vår egen Koberga-son som kvällssuddar med lite FarmSim-nyheter!


signatur
Redaktör

@Carl Johansson-Sundelius: Koberga har åkrar.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ähh marken är ju beredd för att kanalisera vindkraft, mot någon utav era kullar där nere.

Medlem

Är det knark som han farmar vid 00:32?

Medlem
Skrivet av Maysay:

Är det knark som han farmar vid 00:32?

Mm, det kan du ge dig på. Är ju Columbia. :B

Medlem

You had me at solcellspark <3

Medlem

Ger väl uttrycket "som att se gräs växa" eller något ditåt en helt ny mening
Kanske något doktorn ordinerar med tiden, lite som yoga komplement till stressade storstadsmänniskor.
Och är det nu ett miljövänligt spel? Var mycket besprutning i trailern

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

AAAAH! MONOKULTUR! (apa som håller för ögonen)

Medlem

Vad ska jag nu göra till 13 mars nästa år... Hellblade fick mig att gå i fosterställning, vettefan om jag kommer ta mig upp ur den tills detta släpps. Hör ni ingenting ifrån mig på några månader ligger jag i duschen och skakar fortfarande. Pure Farming, du är min cymbalta!

Medlem
Skrivet av freakball:

AAAAH! MONOKULTUR! (apa som håller för ögonen)

Haha, håller med här. Men av underhållande skäl så är monokultur rätt kul som spel. Skulle dock vilja se ett spel som har permakultur och ekologi som främsta fokus.

Redaktör
Skrivet av GooGeL:

Ähh marken är ju beredd för att kanalisera vindkraft, mot någon utav era kullar där nere.

"Kullor", om jag får be.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jahaja, där är mitt hus.

1
Skriv svar