Malmö C till Berlin

Inaktiv
Malmö C till Berlin

Yo FZ's population, jag letar och letar som en galning efter budget-resor från Malmö C eller Köpenhamn till Berlin men SJs hemsida och DSB har inte så värst flexibel sökning och Eurolines är försent att boka från idag.
Om där är någon som vet bra resor med flyg,tåg eller buss som går att boka till den andra till 4de (över denna helgen Oktober 2-4e) så skulle det vara sjukt bra hjälp. Om någon har tänkte resa över helgen och har platts till fler eller kanske har en biljett dem itne tänker använda så är det nice med.
Sitter på jobbet ska igentligen inte vara här, hoppas jag inte bryter någon gyllende regel nu när jag hettsar upp en tråd här lite hur som, tack i förskott till alla som kan hjälpa.
Anledningen jag ska dit är för min flickvänns mor skjöt sig själv igår och vill vara där, hennes familj är på henne som fan och tjatar och skyller på henne. Jävla mek, någon hitman arround? ;p
Hehe.
/Anton :\

Medlem

ta färjan från trelleborg till rostock sen tåget till berlin kanske?
gjorde en google sökning, vet inte om det är nåt konkurenskraftigt pris, men här är det iaf:
Uppgifter för sträcka:
Fr 2009-10-02 15:30 Trelleborg - Rostock, Huckleberry Finn
Sö 2009-10-04 15:30 Rostock - Trelleborg, Tom Sawyer
Bokningsuppgifter:
Utresa 1× Vuxen

Returresa Personer som vid utresan

Pris: SEK 580,00

Länk


signatur

thank you, come again

Medlem

Swebus Express har bussar från Malmö/Köpenhamn till Berlin, kolla deras hemsida, kostar runt 400kr.

Inaktiv

huxflux: Priserna låter lovande till den delen, får kolla upp lite med hur man gör i tyskland om jag inte kan bli hämtad där dock. m0rfar's tips ser ut att vara mycket bra, rädd att man kanske inte kan boka nu dock. Ska kolla. SJ kostar 708 kr, inte säker om det är Tur och retur. Antar att varken eller av era är det Vilket är ok med tanke på priset om jag skulle boka flyg nu tex, kostar från runt 1500 DKK(CA 2100+ SEK) till 3000++ SEK(tur o retur).
Tack för båda svaren, jag ska kolla upp lite på begge tippsen sen ska jag ringa lite lastbilschoförer och höra om någon har något att köra till Berlin

1
Skriv svar