Sabaton <3 World of Tanks - vinn signerade skivor!

Robot
Sabaton <3 World of Tanks - vinn signerade skivor!

Metal-bandet från Falun gillar att köra pansarfordon och sjunga samtidigt.

#sabaton, #tävling, #world-of-tanks


Medlem

Bara jag som inte har behörighet till formuläret?

Medlem
Medlem

Kevlar är överskattat. Aluminiumdurk får duga i Sabatons västar.

Medlem
Skrivet av joonsson:

Bara jag som inte har behörighet till formuläret?

same same

Medlem

"Sabatan - Primo Victoria (World of Tanks)"
Sabatan.

Skägg.
10 Chambers

Nu ska det funka!


signatur
Medlem

Ahh Sabaton, ett av de bästa svenska Hårdrocksbanden någonsin tillsammans med Candlemass, Entombed och Bathory typ. Här snackar vi verkligen kompromisslös hårdrock när den är som absolut bäst!

Musiken de släppte till Europa Universalis gör spelet ca 100 ggr bättre och då är spelet långt ifrån dåligt från början. Musik som så perfekt till spel passar in har nog sällan skådats. När man spelar som Sverige och ger sig i kast med att skapa ett Svenskt Pommern eller försöka skapa ett Svenskt Mare Nostrum i Östersjön på Tyska stadsstater och Rysslands bekostnad och låtar som A Lifetime Of War, The Lion From The North & Carolus Rex sätter igång, är så enormt mäktigt och ökar inlevelsen enormt.

Medlem
Skrivet av Chomag:

Ahh Sabaton, ett av de bästa svenska Hårdrocksbanden någonsin tillsammans med Candlemass, Entombed och Bathory typ. Här snackar vi verkligen kompromisslös hårdrock när den är som absolut bäst!

Musiken de släppte till Europa Universalis gör spelet ca 100 ggr bättre och då är spelet långt ifrån dåligt från början. Musik som så perfekt till spel passar in har nog sällan skådats. När man spelar som Sverige och ger sig i kast med att skapa ett Svenskt Pommern eller försöka skapa ett Svenskt Mare Nostrum i Östersjön på Tyska stadsstater och Rysslands bekostnad och låtar som A Lifetime Of War, The Lion From The North & Carolus Rex sätter igång, är så enormt mäktigt och ökar inlevelsen enormt.

Min bror lyssnar faktiskt på sabaton när han spelar world of tanks ,, så detta samarbete sitter som handen i handsken haha:)

Medlem
Skrivet av Chomag:

Ahh Sabaton, ett av de bästa svenska Hårdrocksbanden någonsin tillsammans med Candlemass, Entombed och Bathory typ. Här snackar vi verkligen kompromisslös hårdrock när den är som absolut bäst!

Musiken de släppte till Europa Universalis gör spelet ca 100 ggr bättre och då är spelet långt ifrån dåligt från början. Musik som så perfekt till spel passar in har nog sällan skådats. När man spelar som Sverige och ger sig i kast med att skapa ett Svenskt Pommern eller försöka skapa ett Svenskt Mare Nostrum i Östersjön på Tyska stadsstater och Rysslands bekostnad och låtar som A Lifetime Of War, The Lion From The North & Carolus Rex sätter igång, är så enormt mäktigt och ökar inlevelsen enormt.

Åh, hårdrocksbanden Candlessmass, Entombed och Bathory. Quorthon var så djävla rock & roll, nästan identisk med Bon Scott.

Medlem

Gillar ju sabaton så coolt så klart


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Releasehästryttare

Kul!

Om det är nån som vinner och bara vill ha musiken så tar jag gärna world of tanks koden

Medlem

Haha, bra att man missade att man skulle skriva samma epost som man använda här på forumet.. Jaja, gissar att insända svaren med fel adress bara ignoreras och att den med rätt mail sparas iaf

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Metal-bandet från Falun gillar att köra pansarfordon och sjunga samtidigt.

#sabaton, #tävling, #world-of-tanks


Nice!

Hur länge pågår tävlingen och när annonseras vinnarna?

Releasehästryttare

Ja, Hur länge pågår tävlingen?

Skägg.
10 Chambers

Kör upp en push ikväll, drar vinnare imorgon.


signatur
Releasehästryttare
Skägg.
10 Chambers

@Devan: Jag e dåli! Sorry.


signatur
Releasehästryttare

@Carl Johansson-Sundelius:

Medlem

Vad händer... Varför får vi inte veta vem som vunnit?

Skägg.
10 Chambers

Var lite mycket annat förra veckan, drar vinnarna nu.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

2017-08-28 Var lite mycket annat förra veckan, drar vinnarna nu.

Verkar ha varit mycke förra veckan också för jag hittar då ingen vinnarlista!?! Eller har jag missat nått?

Dessutom ligger frågeformuläret fortfarande aktivt så tävlingen kanske pågår fortfarande???

1
Skriv svar