EA säljer Mass Effect: Andromeda för halva priset

Robot
EA säljer Mass Effect: Andromeda för halva priset
Medlem

"Sony ger såvitt känt ingen rabatt på PS4-versionen i nuläget."

Så svårt kan det väl inte vara att kolla?

Det har varit på rea på PSN sedan en månad tillbaka (upphör imorgon).

https://store.playstation.com/#!/sv-se/spel/mass-effect-andro...

Medlem

@Margy: exakt min tanke! Visste det låg på ~300 kr i sommar rean

Gen
Medlem

Klart värt 200 pix, så fullkomligt värdelöst är det inte.

Medlem

nope! när dom patchat så spelet är som det borde vara då får dom mina cash

Medlem
Redaktör
Skrivet av Margy:

"Sony ger såvitt känt ingen rabatt på PS4-versionen i nuläget."

Så svårt kan det väl inte vara att kolla?

Det har varit på rea på PSN sedan en månad tillbaka (upphör imorgon).

https://store.playstation.com/#!/sv-se/spel/mass-effect-andro...

Sant det, fixat nu. Tack.


signatur
Ambassadör
Xbox

Det lär hamna gratis i EA/Origin Access till slut ändå så spar pengarna.


signatur

Jump in.

Medlem

Värt att nämna är att mycket annat också är halva priset på Origin nu.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Avstängd
Skrivet av Natrium:

nope! när dom patchat så spelet är som det borde vara då får dom mina cash

Hur exakt borde det vara?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Hur exakt borde det vara?

FPS som inte är åt helvete på mitt GTX 1080 känns inte som att det är för mycket begärt. Som sent för 1 månad sedan när jag senast testade det så var det inte i närheten av acceptabelt på höga inställningar.

Medlem

Jag har inget som helst problem på mitt GTX 1080 med "maxade" inställningar.

Medlem

Tack för tips!

Är deluxeverren nått att ha, eller bör man köra på standard?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Gen
Medlem
Skrivet av nollgrader:

FPS som inte är åt helvete på mitt GTX 1080 känns inte som att det är för mycket begärt. Som sent för 1 månad sedan när jag senast testade det så var det inte i närheten av acceptabelt på höga inställningar.

Nu har jag visserligen ett 1080Ti men ligger på runt 80-100fps vid 1440p på Ultra vilket är klart godkänt. Det enda som jag inte gillar är höga frame times under cut scenes (och det är ändå rätt så ofta sådana) fast i praktiken innebär detta endast ett/två "hack" vid "kamera/scenbyte" och det kan man leva med.

Skrivet av jonis:

Är deluxeverren nått att ha, eller bör man köra på standard?

Personligen kunde jag inte bry mig mindre om sådant betydelselöst småkrafs men någon annan kan ju känna att det är betydelsefullt? Man fick ju en outfit, lite armor och vapen vilket sannolikt är sådant man kan crafta själv vid något tillfälle.

Medlem
Skrivet av Gen:

Nu har jag visserligen ett 1080Ti men ligger på runt 80-100fps vid 1440p på Ultra vilket är klart godkänt. Det enda som jag inte gillar är höga frame times under cut scenes (och det är ändå rätt så ofta sådana) fast i praktiken innebär detta endast ett/två "hack" vid "kamera/scenbyte" och det kan man leva med.

Personligen kunde jag inte bry mig mindre om sådant betydelselöst småkrafs men någon annan kan ju känna att det är betydelsefullt? Man fick ju en outfit, lite armor och vapen vilket sannolikt är sådant man kan crafta själv vid något tillfälle.

Alla vapen och rymddräkter kan man vad jag har sett tillverka själv så småningom så länge du har ritningarn.
Vad det gäller kläderna så kan man inte. Men som du säger, det stör mig inte det minsta. Jag är inte mycket för
att leka med att klä på eller av dockor ändå. Men var man till sitt, som den gamla djungelsagan säger.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Köpt. Det blev deluxeverren, så liten skillnad ändå.

Låt oss nu hoppas att Andromeda är närmare ettan i känsla än tvåan och trean. Jag älskade ettan, men tvåan och trean kändes nästan bedrövligt linjära och tvångsstyrda. Det är något med Mass Effect ändå, man gillar't oavsett!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar