Första trailern från Iron Harvest

Robot
Första trailern från Iron Harvest

Strategi som blandar första världskriget med mechs!

#iron-harvest, #simon-stålenhag


Medlem

Han är duktig på att måla, Jakub Rozalski. Om jag fattat rätt så började det med hans målningar som grund för världen, som sedan blev ett brädspel och nu ett datorspel.

Skribent

@naturalmaniac: Stämmer bra det


signatur

I am the black wizards.

Skägg.
10 Chambers

@Johan Olander: A wild vesslan appears!


signatur

COH med mechs, lite varningsflagga med consoll stöd bara, risk att det blir nån crap pc port

Avstängd

@Center_Gravity: för mig spelar det ingen roll, första RTS spelet sedan Red Alert 2 som fått mitt intresse, och jag lär ändå bara nöta singleplayer då jag aldrig brytt mig om MP i såna här spel

Medlem

Vänta nu, är detta en adaption av brädspelet Scythe? Eller utspelad åtminstone i samma värld?

Och ja, det för verkligen tankarna till Stålenhags fantastiska bilder! Var tvungen köpa dennes två bildböcker och kan starkt rekommendera dem, fullständigt sprängfyllda med atmosfär!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

MEG
Medlem

Ser ut att blir ett roligt spel...


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Soulless:

Vänta nu, är detta en adaption av brädspelet Scythe? Eller utspelad åtminstone i samma värld?

Och ja, det för verkligen tankarna till Stålenhags fantastiska bilder! Var tvungen köpa dennes två bildböcker och kan starkt rekommendera dem, fullständigt sprängfyllda med atmosfär!

Japp samma värld some Scythe. Såg att de skulle göra spel av Jakub Rozalski Värld så jag ser fram emot att få Styra lite Polska Mechs

Medlem

@Busko:
Läckert!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Snyggt är bara förnamnet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar