Prey har äntligen fått pc-demo

Robot
Prey har äntligen fått pc-demo

Ladda hem via Steam nu på en gång.

#prey


Medlem

Det är även halva priset för spelet på Steam om det är så att man gillar spelet.

Medlem

Tack, men nej tack.


signatur

autograph

Inaktiv

Tack, men ja tack. Gratis är gott och har varit sugen på detta spel länge så ett demo var på sin plats

Medlem

Alla spel på steam funkar ju typ som demo, Jag köper ofta spel direkt om det verkar intressant.
Är det inte det så kör jag en ticket så man får pengarna tebax. Säkert gjort på 20 spel, aldrig varit några problem heller. Jävligt bra system. 2 timmar speltid räcker lätt för jag ska veta om det är ett spel för mig eller inte.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Inaktiv

@Snabeltorsk: Tack för tipset! låter awesome

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Alla spel på steam funkar ju typ som demo, Jag köper ofta spel direkt om det verkar intressant.
Är det inte det så kör jag en ticket så man får pengarna tebax. Säkert gjort på 20 spel, aldrig varit några problem heller. Jävligt bra system. 2 timmar speltid räcker lätt för jag ska veta om det är ett spel för mig eller inte.

Ja, det är helt fantastiskt faktiskt. Inga flera spelutvecklare som släpper skitspel och lurar folk att köpa dessa med flashiga bilder. Nu kan man göra refund om man känner att spelet inte motsvarar förväntningarna.

Medlem

Prey är ett kanon spel. Så jäkla nöjd med det och det är årets hittills bästa titel, imo. Arkane Studios kan sin sak. Enda minuset är väl utomjordingarna som kanske är lite tråkiga.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

förstår inte varför dom släpper det nu när konsoller fick det så längesen? spelet är värt köp helt klart.

Medlem

"Besides, PC has Steam," he stated. "Steam players can just return the game [prior to playing] 2 hours so it's like a demo already.".

Verkar som spelet inte har sålt bra på PC?

1
Skriv svar