Det blir inget Mount & Blade II-datum på Gamescom

Robot
Det blir inget Mount & Blade II-datum på Gamescom
Medlem

Stort fan av Mount & Blade. Det är ett av de spel jag plöjt ner mest timmar i, och jag tror stenhårt på dessa utvecklare. Det må ta tid men jag tror verkligen de gör det för att släppa ett så gediget och färdigt spel som möjligt.

Blir kul när det väl kommer!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:

Stort fan av Mount & Blade. Det är ett av de spel jag plöjt ner mest timmar i, och jag tror stenhårt på dessa utvecklare. Det må ta tid men jag tror verkligen de gör det för att släppa ett så gediget och färdigt spel som möjligt.

Blir kul när det väl kommer!

Jag likaså och jag håller helt med dig, dom gör sin grej, i sin tid och det kommer bli en riktig stjärntitel vi kan plöja minst lika många timmar i. Bra jobbat TaleWorlds!

Det ser otroligt bra ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Peppen är intensiv. Detta är ett spel jag verkligen ser fram emot!

Medlem

The one game to rule them all!

Jag hade önskat att de inte hade tillkännagivit spelet så tidigt, när jag först såg nyheten om att Bannerlord var under utveckling så trodde jag att spelet skulle vara här inom en snar framtid, nästan tortyr det här xD

Medlem

Jag är så otroligt pepp på detta :D. Och har vart de väldigt länge.
Vanligtvis brukar jag vara otålig och klaga vid såna här besked.. Men så länge de gör ett bättre spel än de första så är de värd all väntan i världen !!! Otroligt bra spel.

Skulle dock inte skada om de var lite ivrigare med sin marknadsföring på andra håll. T.ex genom att visa upp gameplay, trailers o släppa info i en allt större grad. De har ju släppt väldigt lite med tanke på hur länge det vart tillkännagivet och under utveckling :).

Om inte för fans skull så för sin egen, då de har bara hype att vinna på att hålla det i rampljuset ,imo.

Medlem

Skulle vilja se någon form av Coop i kampanj läget, men antar att det är svårt att implementera med hur tiden passerar i spelet och om man hamnar i strid och liknande.

Medlem
Skrivet av xplojt:

Skulle vilja se någon form av Coop i kampanj läget, men antar att det är svårt att implementera med hur tiden passerar i spelet och om man hamnar i strid och liknande.

Det har varit min dröm sedan första spelet. Vore otroligt kul...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Tänk om alla andra spelföretag kunde ta del av deras tänk. Längtar efter detta, Broadswords forward!

1
Skriv svar