Kingdom Come: Deliverance – Henry busar med bajs

Robot
Kingdom Come: Deliverance – Henry busar med bajs
Medlem

Backade detta projekt när det gick igenom kickstarter! Känns verkligen som det har växt större än vad både utvecklarna och backarna någonsin kunnat föreställa sig. Får se om det är något positivt eller negativt i slutändan

Medlem

Jag är rädd att de som förväntar sig kvalité i stil med Witcher kommer att bli besvikna, det krävs en del för att skriva och producera riktigt bra eller trovärdig story/karaktärer och dialog. Det är nästan som att detta "indiespel" växt sig för stort för sitt eget bästa. Kanske hade lite free-roaming med en vacker värld och endast textdialog varit ett bättre alternativ?

Medlem
Skrivet av Korken:

Jag är rädd att de som förväntar sig kvalité i stil med Witcher kommer att bli besvikna, det krävs en del för att skriva och producera riktigt bra eller trovärdig story/karaktärer och dialog. Det är nästan som att detta "indiespel" växt sig för stort för sitt eget bästa. Kanske hade lite free-roaming med en vacker värld och endast textdialog varit ett bättre alternativ?

Vi delar samma uppfattning.

Medlem

^
Gisses... duger inte Brian Blessed? https://www.youtube.com/watch?v=CWdx0o8mrAY
(ansiktsanimationerna är väl sådär dock)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Emil i Lönneberga ligger i lä om man jämför honom med busiga Henry.

Avstängd

Kan nog bli något bra av detta!

Quake-konnässsör

Jag hoppas verkligen på detta spel ska vara en riktig spark i bakhuvudet. Att spelmekaniken ska inte hålla dig i handen hela tiden, utan något man verkligen får arbete för att lära sig. Men kommer man fastna i detta spel, kommer den öppna världen känna sig som fallout 4 gjorde efter en 120 timmar, att det inte fanns något som egentligen kunde döda en.

Ser fram emot deras berättelse och hoppas den tar en till nya tankar och minnen.

1
Skriv svar