Första delen av Quake-osande Dusk ute nu

Robot
Första delen av Quake-osande Dusk ute nu
Avstängd

LGR störtgillar det här spelet!

Medlem

I got a bad feeling about this.


signatur

autograph

Medlem

Jag älskar det! Har iofs bara spelat de första 4 banorna i episod 1, men det är verkligen allt det jag hade önskat att Strafe var! Älskar att man kan pixla till grafiken i inställningarna så det ser ännu snyggare ut


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Som man har väntat!
Köp det, gillar ni oldschool fps så kmr ni verkligen inte bli besvikna!

Medlem

20 år för sent.
Originalet är bäst!


signatur

autograph

Medlem
Medlem

Enligt mig så ser det mer ut som Painkiller i en utdaterad Quake miljö.

Medlem

gillar att det som för 20 år sen krävde ett helt företag idag görs hemma av ensamma lirare


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

gillar att det som för 20 år sen krävde ett helt företag idag görs hemma av ensamma lirare

Men utan själ.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Enligt mig så ser det mer ut som Painkiller i en utdaterad Quake miljö.

Jag tänkte också på painkiller ganska snabbt, det finns helt klart saker här som påminner, speciellt vissa ljud tycker jag.
Som när man plockar upp mynten och även känslan och så på raketgeväret.

Spelade genom första episoden på strax under en timme. Riktigt kul, rekommenderas till dom som faktiskt gillar dom där gamla spelen, inte till dom som tror dom gör det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Riktigt coolt


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

@monsterbenke: Inte många som gjorde Quake, och de som gjorde Quake var ju lixom först, inte svårt att göra fps-spel själv nuförtiden.


signatur

IDKFA

Medlem

Här är en liten recension, en video utan ord säger mera än en video med ord. Kör med unrealmusiken bakom, bara för att det är fett att göra så.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar